مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدکنندگان پرتقال خشک شکری در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص میوه پرتقال خشک برای پوستصادرات پرتقال خشک شکری به عراق

پرتقال یکی از مرکبات پر طرفدار و پر استفاده است. شاید شما هم از آن دسته ای باشید که دوست دارند پرتقال همیشه دردسترسشان باشد حتی خارج از فصل واقعی این میوه ی خوش مزه!

علاوه بر استفاده از آب میوه ها، اسانس ها و مرباها، میوه های خشک مثل پرتقال خشک شکری می تواند گزینه ی خوبی برای پیشنهاد به شما باشد.

تولیدکنندگان پرتقال خشک شکری در کشور

خواص میوه پرتقال خشک برای پوست

خواص میوه پرتقال خشک برای پوست پرتقال از قدیمی ترین میوه هایی است که مورد استفاده ی بشر بوده است. منشاء پرتقال جنوب شرق آسیا بوده و به 2500 سال قبل از میلاد مسیح می رسد که کم کم به دیگر نقاط جهان از جمله خاور میانه آورده شده است.

پرتقال میوه ای سرشار از مواد مغذی، فیبر،انواع مواد معدنی مثل کلسم و پتاسیم و ویتامین سی است. کمبود ویتامین سی باعث بیماری آسکوروی می شود که درآن لثه ها خون ریزی می کنند.در قدیم الایام دریانوردان برای پیشگیری و درمان این بیماری در سفرشان همراه خود مرکبات می بردند و استفاده می نمودند.

در مورد خواص پرتقال خشک می توان گفت که چیزی کم تر از پرتقال تازه ندارد و برای تمام بدن من جمله پوست و مو فواید بسیار دارد. فیبری که در این میوه ی لذیذ وجود دارد بسیار مفید فایده است؛ از سرطان های گوارشی جلوگیری می کند و در تنظیم سطح قند خون موثر است. فیبر موجود در پرتقال می تواند باعث افزایش کلسترول خوب در بدن شود که این خود هم سلامت قلبی و عروقی را در پی خواهد داشت و هم از ایجاد جوش و آکنه در پوست جلوگیری می کند.

ویتامین سی موجود در پرتقال خشک در تقویت رشد مو و تحریک ساخت کلاژن مفید است که این موجب می شود پوست شاداب تر قوی تر و سالم تری داشته باشید. همچنین سرعت ترمیم زخم های پوستی بالاتر می رود و بهبود سریع تر اتفاق می افتد.

ویتامین سی علاوه بر آن موجب افزایش جریان خون پوست شده و از آن به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد در برابر انواع سرطان ها و بدخیمی ها و عفونت ها حمایت می کند.

صادرات پرتقال خشک شکری به عراق

صادرات پرتقال خشک شکری به عراق تولید محصول مناسب و با کیفیت، زمینه ی صادرات پرتقال خشک به کشور های همسایه مثل عراق را فراهم کرده است. پرتقال خشک شکری به عنوان یک میان وعده و تنقلات روزانه و با توجه به علاقه ی مردم منطقه به مرکبات، مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. ظرفیت مناسب تولید با رعایت اصول حرفه ای و بهداشتی، ما را بر این داشت تا محصول خود را علاوه بر داخل به بازار های کشورهای همسایه عرضه کنیم.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید