مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

استعلام قیمت میوه خشک شکری

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه میوه خشک شکریمرجع فروش میوه خشک شکری

امروزه برای این که از همه میوه ها در تمام سال بتوان استفاده کرد آن ها را به صورت برگه های نازک برش زده و خشک می کنند. این کار در چند سال اخیر طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. تولید میوه خشک شکری به صورت عمده در ایران و استقبال زیاد مردم از آن باعث شده تا صادرات این میوه ها انجام و بازپخش خوبی نیز داشته باشد.برای استعلام قیمت انواع میوه خشک و میوه خشک شکری می توانید به سایت ها و کانال های مجازی و یا فروشندگان این محصولات مراجعه کنید.

استعلام قیمت میوه خشک شکری

طرز تهیه میوه خشک شکری

طرز تهیه میوه خشک شکری میوه خشک شکری با توجه به طعم و مزه بی نظیری که دارد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. خشک کردن میوه و شکری کردن آن باعث چند برابر شدن طعم میوه می شود. همچنین این کار باعث می شود که میوه تبدیل به نوعی شیرینی شود و برای پذیرایی از مهمان بسیار شیک و به سرفه از لحاظ اقتصادی است. برای خشک کردن میوه به روش شکری ابتدا میوه مورد نظر و شکر را تهیه می کنیم. به ازای هر یک کیلو میوه تقریبا سه کیلو شکر لازم است.

برای تهیه میوه خشک شکری باید میوه ها را به اندازه های دلخواه برش زده و داخل ظرف لعابی سر بسته به مدت سه هفته در جایی تاریک و سرد قرار داد. بعد از گذشت سه هفته میوه ها را از ظرف لعابی خارج کرده و روی یک صافی بگذارید تا شیره اضافی ان ها خوب بچکد. سپس روی یک کاغذ روغنی را پر از شکر کنید و میوه ها را به صورت جدا از هم روی کاغذ بگذارید و اجازه دهید میوه ها خوب خشک شود. اگر می خواهید میوه ها ظاهر بهتر و براق تری داشته باشد برای هر یک کیلو میوه می توانید دو کیلو شکر و یک کیلو گلوکز تهیه و استفاده کنید. میوه خشک شکری در خانواده کیک و شیرینی قرار می گیرد و میتوان از آن به عنوان یک دسر و در میان وعده از آن استفاده کرد.

مرجع فروش میوه خشک شکری

مرجع فروش میوه خشک شکری فروش میوه خشک شکری امروزه در بازار های ایران طرفداران زیادی دارد. تولید کنندگان میوه خشک شکری با تولید محصول با کیفیت و و مرغوب از انواع میوه ها باعث جلب رضایت مشتری شده اند. فروشندگان میوه خشک شکری در مراجع فروش این نوع میوه علاوه بر این که یک اشتغال زایی پر درامد را راه اندازی کرده اند از خراب شدن و پوسیده شدن میوه ها جلو گیری می مکنند. میوه خشک شکری معمولا به صورت بسته بندی به بازار ارائه می شود و قیمت آن نیز متفاوت است.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید