مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت میوه خشک خرمالو بسته بندی 100 گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

چگونگی خشک کردن خرمالوبازار عمده میوه خشک خرمالو ممتاز

قیمت میوه خشک خرمالو بسته بندی 100 گرمی، مانند هر محصول دیگری به فاکتور های متعددی بستگی دارد که از میان آن ها می توان به نحوه فروش، کیفیت محصول نهایی، میزان عرضه و تقاضا، درصد سود مشارکت، بازار هدف، وزن و… اشاره نمود؛ در نتیجه، دارای نرخ های ثابتی نیستند و مدام در حال نوسان و تغییر می باشند در نتیجه نمی توان به اعداد و ارقام عنوان شده، اکتفا نمود.

قیمت میوه خشک خرمالو بسته بندی 100 گرمی

چگونگی خشک کردن خرمالو

چگونگی خشک کردن خرمالو ما در این مطلب قصد داریم، روش و چگونگی خشک کردن خرمالو را برای شما عزیزان بیان کنیم تا بتوانید در اسرع وقت به این محصول خوشمزه دست پیدا کنید؛ پس با ما همراه باشید.

در ابتدا خرمالو را به خوبی بشویید و بر روی یک پارچه سفید تمیز، پهن نمایید و اجازه دهید به مدت 8 ساعت به همین شیوه باقی بمانند.

بعد از سپری کردن این زمان، میوه ها را به صورت حبه ای و یا اسلایس شده، خرد نمایید؛ فقط دقت کنید که همه آن ها را در ابعاد و اندازه های یکسان و یکدست برش بزنید تا همزمان، خشک شوند.

حالا، خرمالو ها را بر روی یک سینی بزرگ بچینید و در مقابل نور مستقیم خورشید در هوای آزاد قرار دهید و روی آن ها را با یک پارچه توری بپوشانید تا بهداشتی تر باشند و میکروب های موجود در محیط به درون میوه ها راه پیدا نکنند.

در این مدت، هر روز خرمالو ها را زیر و رو نمایید تا هر دو طرف آن ها اندکی چروکیده شود و حالت ترد و نسبتا شکننده ای به خود بگیرند؛ بعد از حدود 1 هفته، ماده ی خوراکی لذیذ مورد نظرتان آماده است.

برای خشک کردن این محصول می توانید به جای استفاده کردن از روش های سنتی، مانند بالا، از شیوه های مدرن بهره بگیرید؛ مثلا قادر هستید از دستگاه های خشک کن میوه و یا گرمای حاصل از فر، استفاده نمایید.

در نهایت، می توانید این میوه ها را بسته بندی کنید و به مدت شش ماه تا یک سال در مکان های خشک و خنک از آن ها نگهداری نمایید.

بازار عمده میوه خشک خرمالو ممتاز

بازار عمده میوه خشک خرمالو ممتاز بازار خرمالو خشک 100گرمی ممتاز عمده در مقایسه با گذشته، رونق دو چندانی گرفته است و این امر، منجر به افزایش اشتغالزایی و رونق چرخه اقتصادی در کشور می گردد؛ به همین علت از اهمیت خاصی برخوردار است.

جهت کسب آگاهی و اطلاعات بیش تر در این زمینه و یا دریافت مشاوه های مربوطه، با همکاران و مشاوران فعال ما در این سایت ارتباط برقرار کنید؛ پس با شماره های موجود تماس حاصل فرمایید.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

2

2 پاسخ به “قیمت میوه خشک خرمالو بسته بندی 100 گرمی”

  1. My programmer is trying to persuade me to move to
    .net from PHP. I have always disliked the idea because of the expenses.
    But he’s tryiong none the less. I’ve been using WordPress on various websites for about a
    year and am nervous about switching to another platform.
    I have heard fantastic things about blogengine.net. Is
    there a way I can import all my wordpress posts into it?
    Any help would be really appreciated!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید