مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش مستقیم میوه خشک هلو صنعتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تولید میوه خشک هلو صنعتیبرترین صادر کننده میوه خشک هلو خانگی

میوه خشک هلو یکی از محبوب ترین میوه های خشک شده به شمار می آید که به شکل های مختلف خانگی و صنعتی تولید می شود و نمونه های عرضه شده در بازار همه از نوع تولید به روش صنعتی می باشند. مراکز تهیه میوه خشک در کشور در چند سال اخیر افزایش بسیار زیادی داشته اند که انواع میوه های خشک شده به ویژه میوه خشک هلو را که با استفاده از دستگاه های مکانیزه و به روش صنعتی خشک شده را به صورت مستقیم و با استفاده از روش های مدرن فروش در بازار عرضه پخش می کنند. 

پخش مستقیم میوه خشک هلو صنعتی

نحوه تولید میوه خشک هلو صنعتی

نحوه تولید میوه خشک هلو صنعتی برای تولید میوه خشک هلو از روش های مختلفی استفاده می شود ولی به صورت کلی دو نوع میوه خشک هلو را می توان در بازار عرضه پیدا کرد که عبارتند از هلو خشک خانگی و هلو خشک صنعتی. 

در نمونه های صنعتی محصول به صورت انبوه تولید می شود و به همین دلیل از دستگاه های مکانیزه و خشک کن استفاده می شود تا محصول به صورت یکدست و مرغوب تهیه شود. 

در روش های صنعتی ابتدا میوه های رسیده به صورت کامل شستشو داده می شود و سپس با توجه به نوع دستگاه، به شکل موردنظر برش داده می شود تا برای قرار گرفتن در دستگاه خشک کن آماده شود. 

تکه های میوه هلو را بعد از آماده شدن در داخل دستگاه های خشک کن قرار می دهند تا آب آن کاملا بخار شده و به شکل خشک شده در بیاید. 

دستگاه های مکانیزه خشک کن میوه با توجه به هر نوع میوه ای که در آن خشک می شود دارای تایم و دمای مشخصی است که برای میوه هلو نیز به همین صورت می باشد. 

برترین صادر کننده میوه خشک هلو خانگی

برترین صادر کننده میوه خشک هلو خانگی میوه خشک صنعتی جایگاه بسیار خاصی در بازار خشکبار ایران دارد و کشور ما نیز به دلیل تنوع بالایی که در برداشت میوه داشته توانسته است به یکی از بزرگترین عرضه کننده های این محصول در بازار داخلی و بازارهای بین المللی تبدیل شود. 

شرکتهای تولید کننده میوه خشک هلو، از نمونه های صنعتی و خانگی خود برای عرضه در بازارهای خارجی استفاده می کنند و بسیاری از آنها توانسته اند به بزرگترین صادرکننده ها در این حوزه نیز تبدیل شوند. 

از جمله نکات مهم در صادرات یک محصول به ویژه میوه خشک، کیفیت محصول و شکیل بودن بسته بندی است و شرکتهایی که توانسته اند این موارد را رعایت کنند، توانسته اند حجم بیشتری از بازار را در اختیار داشته باشند. 

سایت ایران خوش کام نیز از نمونه های برتر عرضه کننده میوه خشک هلو خانگی و صنعتی می باشد که مخاطبان محصول برای عرضه در بازار داخلی و خارجی می توانند با ما در ارتباط باشند. 

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید