مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادر کننده بهترین میوه خشک اعلا

آنچه در این مقاله می خوانید...

نقش مصرف میوه خشک در تقویت سیستم ایمنیتولید عمده میوه خشک اعلا

میوه خشک شده میوه‌ای است که تقریبا همه آب خود را از طریق خشک کردن از دست می‌دهد، خواص بی نظیر میوه خشک در طیف وسیعی قرار دارد. میوه خشک یک میان وعده سبک بوده که بسیاری از متخصصین به دلیل مزیت‌های بی شماری که دارد خوردن آن را توصیه می‌کنند، یکی از مزایای میوه خشک نسبت به میوه‌ی تازه، مدت زمان نگهداری آن می‌باشد. میوه خشک اعلاء را می‌توان برای مدت زمان طولانی و بیرون از یخچال نگهداری کرد.

صادر کننده بهترین میوه خشک اعلا

نقش مصرف میوه خشک در تقویت سیستم ایمنی

نقش مصرف میوه خشک در تقویت سیستم ایمنی

انواع میوه‌ها در تمام سال در دسترس نیستند، به همین دلیل بسیاری از مردم به میوه های خشک متوسل می‌شوند، تولید میوه خشک پیشتر به شکل قیصی، آلو و آلبالو، انجیر و توت خشک تهیه می‌شدند، اما امروزه هنگام خرید میوه خشک تنوع زیادی در سبد این محصول می‌بینیم؛ این روزها چیپس میوه که در دسته محصولات آجیل و خشکبار قرار می‌گیرد به شکل‌های خلال، ورقه، حبه و یا حتی دانه کامل میوه تولید و عرضه می‌شود، همچنین این خوراکی لذیذ از انواع میوه‌های تابستانی و زمستانی و گرم‌سیری و سردسیری تهیه می‌گردد.

خوردن میوه خشک بیشتر از میوه های تازه می‌تواند مواد مغذی به بدن برساند؛ روند خشک شدن مواد مغذی موجود در میوه را متراکم کرده و می‌تواند پتاسیم و منیزیم بیشتری تأمین کند.

تاثیر میوه خشک در بدن

با توجه به تحقیقاتی که انجام شده است، مصرف میوه خشک برای اشخاصی که قصد کاهش وزن دارند بسیار مفید است ، زیرا با خوردن میوه خشک که منبع سرشار از مواد مغذی است، می‌توانند سلامت خود را حفظ کرده و به کاهش وزن خود کمک نمایند.

باتوجه به تحقیقاتی که در ایالت متحده آمریکا با بررسی ارتباط مصرف میوه‌های خشک، کیفیت غذا، شاخص‌های تن سنجی، اضافه وزن و چاقی صورت انجام شد، مصرف میوه خشک شده با افزایش کیفیت رژیم غذایی و کاهش وزن در بزرگسالان ایالات متحده همراه بوده است، با توجه به این تحقیقات با افزایش مصرف مواد مغذی، میزان کیفیت رژیم غذایی بالاتر و ضریب چاقی پایین‌تر بوده و نمره کل شاخص تغدیه سالم در این تحقیق به طور معنی داری در مصرف کنندگان میوه خشک نسبت به غیر مصرف کنندگان میوه خشک بالا بود.

خواص میوه خشک:

گنجاندن میوه‌های خشک بیشتر در رژیم های غذایی، می تواند پوست را تازه و سالم نگه دارد. انبه خشک امگا ۳ و سایر مواد مغذی چرب را فراهم می کند که به بهبود کیفیت پوست کمک می کند؛ کشمش دارای رسوراترول است که یک مهار کننده طبیعی پیر شدن پوست است.

میوه خشک علاوه بر این که سرشار از قند است، از بروز دیابت جلوگیری کرده و آن را کاهش می‌دهد، میوه های خشک مانند کشمش دارای آنتی اکسیدان هستند.

آنتی اکسیدان موجود در میوه های خشک می‌تواند پاسخ انسولین را بهبود بخشد، آن‌ها همچنین می توانند از استرس اکسیداتیو و التهاب در لوزالمعده جلوگیری کنند.

آلو خشک سرشار از پتاسیم، ویتامین A، ویتامین K و فیبر است، این میوه خشک یک ملین طبیعی شناخته شده و می‌تواند علائم یبوست را بهبود بخشند.

ویتامین C موجود در میوه‌های خشک نه تنها سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کنن بلکه کیفیت پوست را بهبود می‌بخشد و با عفونت مقابله می کند.

یکی از مزایای میوه خشک این است که روده بزرگ و سلامت دستگاه گوارش را بهبود می‌بخشد.

میوه‌های خشک فیبر پری بیوتیک داشته و به باکتری‌های سالم کمک می‌کند تا سلامت دستگاه گوارش را ادامه دهند.

میوه خشک از دیابت جلوگیری و کنترل می‌کند.

تولید عمده میوه خشک اعلا

تولید عمده میوه خشک اعلا

میوه‌های خشک حاوی فیبر، مواد معدنی و ویتامین می‌باشند، بنابراین به عنوان یک میان وعده می‌توانند درصد زیادی مواد مغذی را وارد بدن نمایند، در پایان روز، میوه خشک مطمئنا غذای بسیار سالم و مغذی‌تر از چیپس، اسنک، پفک و تنقلات مضر است.

این محصول مقوی و البته خوش طعم در کشورمان بصورت عمده تولید شده و صادر کننده میوه خشک، این محصول درجه یک به کشورهای مختلف نیز صادر می کند.

این سایت مشکل خریداران را جهت تهیه ی میوه خشک مرتفع ساخته و ضمن فراهم آوردن امکان خرید میوه خشک به صورت اینترنتی به آن‌ها اطمینان لازم را ازکیفیت و تنوع متناسب بسته‌های مخلوط میوه خشک خود می‌دهد.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید