مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولیدی میوه خشک در شیراز

آنچه در این مقاله می خوانید...

عوامل موثر بر کیفیت میوه خشک گلابیفروش فوری میوه خشک مخلوط در کشور

کارخانه تولیدی میوه خشک شیراز اقدام به تولید گسترده انواع گوناگونی از این محصولات نموده که با قیمت مقرون به صرفه ای در بازار توزیع می شوند. البته همان طور که می دانید همواره خرید این محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه می تواند با حذف واسطه ها در بازار، تا حد زیادی بر قیمت نهایی این محصول اثر گذار باشد.

کارخانه تولیدی میوه خشک در شیراز

عوامل موثر بر کیفیت میوه خشک گلابی

عوامل موثر بر کیفیت میوه خشک گلابی میوه خشک گلابی یکی از بهترین انواع میوه ها بوده که دارای طرفداران زیادی است. به صورت کلی می توان گفت گلابی از بهترین و پر خاصیت ترین میوه ها بوده که به آن لقب شاه میوه داده اند. این میوه را هم می توان به صورت تازه و هم به صورت خشک شده مورد استفاده قرار داد. 

اگرچه همه متخصصان تغذیه بر لزوم استفاده از میوه های تر و تازه تاکید می کنند، اما می توان گلابی را خشک کرده و برای سایر فصل هایی که این میوه در بازار وجود ندارد از آن مصرف کرد.

این میوه از جمله میوه های کم کالری بوده که همچنین حاوی بسیاری از آنتی اکسیدان ها مانند ویتامین های ث و ای می باشد که می تواند بدن شما را در برابر بسیاری از بیماری ها مصون نگه دارد. این میوه سرشار از میزان زیادی کارتن بوده که از تولید رادیکال های آزاد در بدن جلوگیری کرده و شما را در برابر انواع سرطان مصون می دارد. 

این محصول همچنین دارای مواد معدنی فراوانی مانند پتاسیم، آهن و روی بوده که به شدت برای افرادی که دچار کمخونی هستند مفید است. از سوی دیگر میزان پتاسیم موجود در آن نیز به تنظیم ضربان قلب شما کمک کرده و فشار خونتان را منظم می کند.

از سوی دیگر میزان زیادی از فیبر نیز در این میوه خوشمزه وجود دارد که سبب بهبود عملکرد سیستم گوارش شده و به ویژه برای جلوگیری از یبوست بسیار مفید است. لازم است بدانید که گلابی دارای مقادیر زیادی از اسید فولیک بوده و همین مورد نیز این میوه را برای زنان باردار بسیار با اهمیت می کند. در واقع وجود این ماده در گلابی سبب می شود تا از نقص بچه ها در هنگام جنینی جلوگیری شود.

فروش فوری میوه خشک مخلوط در کشور

فروش فوری میوه خشک مخلوط در کشور

 فروشگاه میوه خشک کن اقدام به فروش فوری میوه خشک مخلوط نموده است . این میوه ها در بسته بندی های بسیار زیبا و با کیفیت بالایی در بازار عرضه می شوند. لازم به ذکر است که کارخانه میوه خشک کن نیز روزانه میزان بالایی از گلابی و سایر انواع میوه را تولید و با بازار روانه می کند.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید