مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

واردات میوه خشک حبه ای استوایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع میوه های استوایی خشک شدهفروش فوق العاده میوه خشک حبه ای شکری

میوه خشک از جمله محصولاتی است که به صورت کلی و جزئی در کشور خرید و فروش می شود. یکی از این میوه ها، میوه های خشک استوایی می باشد. واردات میوه خشک حبه ای در این مرکز به صورت بی واسطه در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

شما مصرف‌کننده گرامی می توانید این محصول را با کیفیتی مناسب، با حجم و میزان دلخواه خود در بسته بندی بهداشتی از مرکز ما خریداری نمایید.

واردات میوه خشک حبه ای استوایی

معرفی انواع میوه های استوایی خشک شده

معرفی انواع میوه های استوایی خشک شده یکی از محصولاتی که توسط شرکتهای توزیع کننده و خشکبار عرضه می گردد، میوه خشک می باشد.که در دو نوع ایرانی و وارداتی وجود دارد. یکی از این واردات های میوه خشک استوایی می باشد و از انواع میوه های خشک استوایی می توان به پاپایا، طالبی، آناناس، زنجبیل و انبه اشاره کرد.

همانگونه که از اسم این محصول مشخص می باشد برای مناطق استوایی مانند تایلند می باشد. تمامی این میوه ها پس از شستشو و خشک کردن به صورت  مکعب های ریز و حبه ای و همچنین اسلایس شده در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

میوه های وارداتی و ایرانی در نحوه خشک شدن با دستگاه و نوع برش آن تفاوت دارد. محصولات خارجی معمولا به شکل حبه می باشد ولی نوع ایرانی به شکل ورقه ای می باشد.

شاید بسیاری از افراد از مشخصات این محصول ندارند ولی این محصول معمولاً ابتدا به شکل خمیر در آمده و سپس به کمک دستگاهی به شکل حبه های کوچک مثل قند در رنگ های نارنجی قرمز زرد در می آید.از کاربردهای این محصول می‌توان به یک میان وعده عالی برای کودکان و ورزشکاران اشاره کرد. همچنین می توانید به عنوان پذیرایی از مهمانانتان از آن استفاده کنید. از میوه های خشک به عنوان تهیه دسر و بستنی و تزیین آن نیز می توان استفاده کرد.

همچنین می توانید از آن برای دم کردن چای و انواع دم نوش های گیاهی استفاده کنید.این محصول بدون هیچ گونه ماده افزودنی به صورت کاملاً طبیعی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد و با توجه به اینکه تمامی خواص را در خود دارند اگر چند تکه از آن را بخورید می تواند تمام نیازهای بدنتان را به خوبی تامین کند.

فروش فوق العاده میوه خشک حبه ای شکری

فروش فوق العاده میوه خشک حبه ای شکری فروش فوق العاده میوه خشک حبه ای شکری با قیمتی ویژه و مناسب در این مرکز انجام می شود. جهت خرید این میوه خشک می توانید از طریق وب سایت مراجعه و محصول مورد نظر را در حجم و بسته بندی مورد نظر انتخاب کنید.همچنین می توانید از طریق شماره های زیر با مشاوران فروش ما در تماس باشید.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید