مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده میوه خشک گلابی دارچینی

آنچه در این مقاله می خوانید...

میوه خشک گلابی طعم دار در بازارخرید بی واسطه میوه خشک گلابی اعلا

میوه خشک گلابی به صورت عمده و خورده به فروش می رسد. قیمت میوه خشک به عواملی مانند کیفیت میوه استفاده شده، قیمت میوه، وزن بسته انتخابی، طعم دار بودن یا نبودن آن و … بستگی دارد. میوه های خشک به صورت بسته بندی های متفاوت با وزن های گوناگون به فروش می رسند. بسته ها دارای نشان استاندارد بوده و مورد تایید وزارت بهداشت هستند.

قیمت عمده میوه خشک گلابی دارچینی

میوه خشک گلابی طعم دار در بازار

میوه خشک گلابی طعم دار در بازار یکی از میوه های شیرین و پر مصرف به خصوص در فصل تابستان، گلابی است. گلابی عموما در فصل گرم سال موجود است و می توان آن را به صورت تازه مصرف کرد. البته میتوان از کمپوت گلابی و یا از میوه خشک گلابی در تمام فصول سال استفاده کرد. میوه گلابی دارای خواص زیادی بوده است. همچنین سرشار از مواد مغذی و معدنی فراوانی مانند فسفر، انواع آنتی اکسیدان ها، پروتئین ها، انواع ویتامین ها مانند ویتامین C، ویتامین K، ویتامین A و … ، فیبر و … است.  از خواص درمانی آن می توان به درمان و پیشگیری از انواع سرطان ها، درمان مشکلات گوارشی مانند یبوست، بهبود استحکام استخوان ها و درمان پوکی و نرمی استخوان، درمان فشار خون، کمک به تولید گلبول های قرمز خون و درمان کم خونی و … اشاره کرد. 
مصرف گلابی توسط افراد باردار و شیرده بسیار توسعه می شود. مصرف مداوم و مرتب گلابی به رفع مشکلات کلیه، کیسه صفرا و … کمک می کند. این ماده غذایی سرشار از فیبر است که مصرف آن باعث کاهش کلسترول بدن می شود. 
گلابی را می توان به روش های مختلف خشک کرد. یکی از روش های مرسوم خشک کردن میوه به وسیله آفتاب یا نور خورشید است. از دیگر روش ها می توان به استفاده از دستگاه میوه خشک کن یا مایکروویو اشاره کرد. 
برای تهیه میوه خشک ابتدا باید میوه مورد نظر را به خوبی شست و اجازه داد تا خشک شود. سپس میوه را به صورت ورقه ورقه خرد کرده. میوه های خرد شده را در ظرفی قرار داد . سپس ظرف را در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار می دهیم. 
برای تهیه میوه خشک دارچینی می توان ورقه های میوه مورد نظر را توسط دارچین طعم دار کرد و سپس در ظرفی جهت خشک کردن قرار داد. 

خرید بی واسطه میوه خشک گلابی اعلا

خرید بی واسطه میوه خشک گلابی اعلا بعضی از میوه ها فقط در فصل خاصی به دست می آیند و امکان استفاده آن در فصول دیگر سال وجود ندارد. یکی از این میوه ها، گلابی است. این میوه شیرین و مقوی در تابستان به دست می آید، بنابراین با خشک کردن آن در فصل تابستان می توان در تمام فصول سال از آن استفاده کرد. 
این میوه توسط متخصصین داخلی و با روش های کاملا بهداشتی خشک می شوند و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. خرید بی واسطه میوه گلابی خشک شده درجه یک و اعلا در ایران امکان پذیر است. 

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید