مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه عمده خشکبار بادام در قم

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع خشکبار شامل چیست؟خرید مستقیم خشکبار شور از کارخانه

بادام از جمله دانه های روغنی و مغذی می باشد که دارای انواع درختی و زمینی می باشد که هر کدام حاوی روغن هایی می باشند که به راحتی جذب بدن می شوند و بسیار مفید هستند. عرضه عمده خشکبار بادام در قم از طریق شرکت های پخش در بین مراکزی که به توزیع خشکبار قم بین عموم مردم مصرف کننده فعالیت دارند صورت می گیرد. از بادام به عنوان یکی از خشکبار استفاده های زیادی می شود.

عرضه عمده خشکبار بادام در قم

انواع خشکبار شامل چیست؟

انواع خشکبار شامل چیست؟ انواع خشکبار شامل موارد زیادی مانند بادام، گردو، پسته، فندق و میوه خشک، انواع مختلف تخمه، کشمش و مویز و نخودچی می شود که به اصطلاح آجیل هم به آنها گفته می شود. هر کدام از انواع خشکبار به تنهایی دارای خواص فراوانی هستند و می توان آنها را به تنهایی یا به صورت ترکیبی مصرف کرد. حال این انواع خشکبار به دو صورت خام و بو داده موجود هستند در واقع خشکبار شور ممتاز دارای کیفیت خوبی هستند و میزان نمکی که برای شور کردن آنها به کار می برند خیلی مناسب است و بیشتر جهت نگهداری بهتر و کیفیت خوب محصول از نمک استفاده می کنند.

تمامی مغزهایی که خشکبار محسوب می شوند دارای ارقام مختلفی هستند که هر کدام با داشتن یک نام در بین مردم معروف است به عنوان مثال پسته دارای رقم های اکبری، کله قوچی و … است یا بادام شامل بادام درختی، هندی و زمینی می باشد. تمامی این مغزها دارای خواص مشابه فراوانی هستند اما برخی از آنها مزایای بیشتری دارند و به همین خاطر بازار فروش خوبی هم دارند. از خشکبار علاوه بر مصارف جداگانه آن به طور روزانه به عنوان آجیل هم در اعیاد بزذگی مانند عید نوروز برای پذیرایی استفاده می کنند  زیرا این سبک به گونه ای جزیی از آداب و رسوم مردم ایران به شمار می آید همچنین از برخی از آنها هم برای تزیین شیرینی و کیک هم به کار می برند که باعث ایجاد طعم خوبی در آنها می شود.

خرید مستقیم خشکبار شور از کارخانه

خرید مستقیم خشکبار شور از کارخانه باید دانست که همیشه قیمت عمده خشکبار در صورت خرید مستقیم از کارخانه مناسب تر از قیمت آنها در سطح بازار می باشد زیرا در این روش مستقیم خیلی از هزینه هایی که به جابجایی و بسته بندی اختصاص می یابد از قیمت نهایی محصول کم می شود لذا قیمت خرید آنها به صرفه تر است و افراد واسطه در کار نیستند. هر کدام از انواع خشکبار شور را می توان به صورت جداگانه و در هر مقداری که لازم است به طور مستقیم از کارخانه های مربوطه خریداری کرد.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید