مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کیوی خشک شکری با قیمت کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص کیوی خشک شکری برای کودکانبزرگترین فروشنده کیوی خشک شکری عمده

جهت تهیه کیوی خشک شکری با قیمت کارخانه، به نمایندگی های عمده فروشی ما مراجعه نمایید.

ما از مرغوب ترین میوه کیوی برای تهیه این خوراکی، بهره گرفته ایم. این محصول در بسته بندی های کاملا بهداشتی به بازار عرضه می‌شود.

خرید کیوی خشک شکری با قیمت کارخانه

خواص کیوی خشک شکری برای کودکان

خواص کیوی خشک شکری برای کودکان یکی از خوراکی های مقوی و خوشمزه مورد علاقه کودکان، کیوی خشک شده شکری است.

یکی از خواص کیوی خشک شده این است که غنی از  مواد مغذی و تقویت کننده برای روده بوده و هضم آن، خیلی راحت می‌باشد.

مصرف این میوه خوشمزه برای افرادی که  سوء هاضمه دارند بسیار معجزه می‌کند. زیرا مقادیر بسیار زیادی ویتامین ث و آهن در آن موجود است. شاید جالب باشد که بدانید 80 گرم کیوی می‌تواند 15% از نیاز روزانه بدن به ویتامین آ را که برای ضمانت سلامتی چشم ها و بهبود قوه بینایی است تأمین کند. یکی دیگر از تاثیرات مثبت آن در جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان می‌باشد.

این محصول مقوی یکی از منابع غنی فیبر و پتاسیم است. این خشکبار از نوعی آنتی اکسیدان به نام فنول برخوردار است که با کاهش رادیکال های آزاد، از بروز بیماری های قلبی و سرطان روده جلوگیری می‌نماید. از آن جا که فقر آهن یکی از مشکلات اغلب مردم به ویژه کودکان است و موجب افسردگی می شود، کیوی خشک شده به عنوان ماده سرشار از آهن، خاصیت ضد افسردگی نیز دارد.
میزان کالری کیوی خشک شده نسبتا زیاد است، به همین علت توصیه می‌شود از افراط در مصرف آن پرهیز شود. این محصول سرشار از منگنز، پتاسیم و فسفات بوده به همین علت، موجب تقویت ریشه مو فرزند شما شده و از ریزش غیر طبیعی آن جلوگیری می‌نماید. از آن جا که کیوی دارای ویتامین های گروه ب است، مصرف آن باعث بهبود عملکرد سیستم گوارش می‌شود.

بزرگترین فروشنده کیوی خشک شکری عمده

بزرگترین فروشنده کیوی خشک شکری عمده ما به عنوان بزرگترین فروشنده کیوی خشک شکری، سعی در جلب رضایت شما مشتریان عزیز داریم.

اگر شما هم تمایل دارید که طعم این خوراکی خوشمزه را تجربه کنید، کافیست به مراکز فروش ما مراجعه کنید. این محصول برای تمامی افراد مفید و مقوی است. لذا پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه از مصرف آن غفلت نورزید. اگر امکان خرید حضوری را ندارید، کافیست به سایت های ما مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.
ما این محصول را در اسرع وقت به شما تحویل خواهیم داد. این خوراکی در دو نوع فله ای و بسته بندی در نمایندگی های ما موجود است. قیمت نوع بسته بندی، نسبت به نوع کیلویی کمی بیشتر است که این تفاوت هزینه، به علت هزینه بسته بندی می‌باشد.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید