مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات کیوی خشک عمده به خارج از کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

کم کردن وزن با کیوی خشکقیمت فروش کیوی خشک عمده اعلا

کیوی خشک عمده یکی از محصولات صادراتی می باشد که در نتیجه صادرات آن به کشور های دیگر رونق اقتصادی و اشتغال زایی شکل می گیرد. ایران یکی از کشورهایی است که دارای باغات وسیع کیوی در شهر های شمالی می باشد. کیوی پس از برداشت در سراسر کشور توزیع می گردد و مازاد بر مصرف آن به صورت خشک و تازه به کشور های خارجی صادر می گردد. صادرات کیوی خشک به کشور هایی مانند گرجستان، روسیه، ارمنستان، ترکیه و… صورت می گیرد.

صادرات کیوی خشک عمده به خارج از کشور

کم کردن وزن با کیوی خشک

کم کردن وزن با کیوی خشک امروزه لاغری برای اکثر خانم ها به یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. به گونه ای که رژیم های سفت و سخت را برای خود لحاظ می کنند و بسیاری از مواد غذایی که دارای کالری، کربوهیدرات و… هستند را از برنامه غذایی خود خارج می کنند. در صورت جواب نگرفتن به لیپوساکشن و مواردی از این قبیل روی می آورند.

مصرف کیوی و کیوی خشک در رژیم های لاغری به خانم ها کمک شایانی در کم کردن وزن می کند. کیوی خشک را می توان همانند سایر میوه ها در رژیم غذایی لاغری خود قرار داد.کیوی به صورت خشک شده خواص کیوی تازه را در خود دارد.

این میوه به دلیل کالری پایین و فیبر زیاد به کاهش وزن کمک می کند.وجود فیبر در انواع میوه و کیوی باعث احساس سیری در فرد می شود و نیاز به خوردن را در او کاهش می دهد. درنتیجه احساس سیری، فرد از ریزه خواری و یا خوردن دوری می کند و این باعث می شود که  کالری کمتری به بدن برسد. مواد مورد نیاز بدن از طریق موادی که در کیوی وجود دارد مانند کلسیم، روی، مس، منگنز، پتاسیم انواع ویتامین ها از قبیل کا، سی، و…  تامین می گردد.

همچنین فیبر موجود در کیوی خشک مانع از جذب مواد مغذی در روده می شود.

کیوی دارای پلی فنول و آنتی اکسیدان های زیادی است که میزان چربی و کلسترول خون را پایین می آورد و به لاغری کمک می کند.

این میوه دارای ویتامین سی بوده که باعث چربی سوزی زیاد در بدن شده و از این طریق به لاغری کمک می کند.

این میوه خشک شده علاوه بر خواصی که در بالا برای قرار دادن در رژیم غذایی گفته شد دارای خواص متعدد و زیادی از جمله تقویت سیستم ایمنی بدن، حفظ دستگاه تنفسی، جلوگیری از پوکی استخوان، تقویت حافظه و … می باشد.

قیمت فروش کیوی خشک عمده اعلا

قیمت فروش کیوی خشک عمده اعلا کیوی خشک اعلا را می توان از فروشگاه، خشکبار فروشی ها و… خریداری و تهیه نمود. این محصول بر اساس کیفیت آن قیمت گذاری می شود.

مشتریان برای اطلاع از قیمت های این محصول می توانند به این مراکز فروش مراجعه نمایند و یا به صورت اینترنتی وارد سایت های فروش این محصول شوند و به قیمت ها دسترسی پیدا کنند.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید