مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خشکبار ایران در بازار جهانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

علت محبوبیت خشکبار ایران در جهانعرضه بی واسطه خشکبار درجه یک ایران

خشکبار ایران از پرفروش ترین محصولات صادراتی ایران به شمار می رود. ایران بزرگ ترین تولید کننده ی خشکبارهایی چون خرما، کشمش، پسته، انجیر خشک و … می باشد. ایران به دلیل اقلیم خاص و منحصر به فردی که دارد محصولات گوناگونی را می تواند در خود پرورش دهد. البته کشورهای رقیب زیادی وجود دارند که با افزایش کیفیت خود و تولید انبوه سعی دارند نبض بازار جهانی خشکبار را به دست بگیرند.

قیمت خشکبار ایران در بازار جهانی

علت محبوبیت خشکبار ایران در جهان

علت محبوبیت خشکبار ایران در جهان خشکبار یکی از پر طرفدار ترین تنقلاتی است که در دنیا وجود دارد و ایرانی ها از دیرباز به واسطه ی طب اسلامی و ایرانی به خواص و ارزشمند بودن خشکبار واقف هستند.

کشور ایران دارای موقعیت جغرافیایی بسیار عالی بوده و همین امر موجب تنوع در تولید محصولات خوراکی آن شده است و از این رو توانسته یکی از بزرگترین تولید کنندگان در زمینه خشکبار باشد و به دلیل نوع خاکی که این سرزمین دارد توانسته محصولاتی با طعم و مزه ی عالی رشد و پرورش دهد که این طعم و مزه را نمی توان در هیچ کجای دنیا پیدا کرد. 

 بزرگ ترین بازار خشکبار را اتحادیه ی اروپا دارا می باشد ولی همان گونه که قبلا ذکر شد خشکبار ایران طعم و مزه ای مخصوص به خود را دارد و همین امر موجب محبوبیت خشکبار ایران در بازار جهانی امروز شده است و تولید کنندگان را بر آن داشته که تولیدات خود را به بازار جهانی عرضه کنند و علاوه بر سود آوری برای خود، ارز آوری عالی برای کشور نیز داشته باشند.

صادرات خشکبار ایران سالانه در حال افزایش است ولی این را باید در نظر گرفت که رقبای بسیار قوی پیش روی کشور ایران هستند و این کشور باید تمام تلاش خود را به کار گیرد که با افزایش کیفیت و تنوع در نوع بسته بندی و قیمت گذاری مناسب بازار جهانی را از آن خود کند چرا که ایران پتانسیل این را دارا می باشد که در جهان بی رقیب باشد.

عرضه بی واسطه خشکبار درجه یک ایران

عرضه بی واسطه خشکبار درجه یک ایران خشکبار در ایران هم به صورت فله و هم به صورت بسته بندی به مردم عرضه می گردد و همین امر موجب شده که قیمت خشکبار طبیعی بنا به بسته بندی و کیفیت و بهای تمام شده ی آن متفاوت باشد. لذا اتحادیه ها و صنوف مرتبط با خشکبار قیمت آن را در بازار تعیین می کنند تا حق مصرف کننده ضایع نشود.

خشکبار را می توان مستقیماً با مراجعه به فروشگاه ها، خشکبار فروشی ها، آجیل فروشی ها و حتی بعضی عطاری ها به صورت حضوری تهیه و خریداری نمود البته نا گفته نماند که امروزه به دلیل وجود وب سایت ها مردم می توانند به صورت غیر حضوری نیز آجیل و خشکبار خود را تهیه نمایند.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید