مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدکنندگان خشکبار طبع گرم در یزد

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع خشکبار طبع گرممشاوره خرید خشکبار درجه یک صادراتی

می توان برای تعریف خشکبار گفت که خشکبار به میوه ها و دانه هایی گفته می شود که یا به صورت طبیعی دارای رطوبت کم بوده و یا این که رطوبت آن ها گرفته شده است‌. این محصولات توسط تولیدکنندگان خشکبار در شهر یزد  و دیگر مراکز تولید این محصولات به صورت خشکبار طبع گرم و یا خشکبار دارای طبع سرد ممکن است تولید گردند.تولیدکنندگان خشکبار طبع گرم در یزد

معرفی انواع خشکبار طبع گرم

معرفی انواع خشکبار طبع گرم بر اساس داده های موجود در طب سنتی خوراکی ها از جمله انواع خشکبار به طور کلی دارای دو طبع گرم و سرد می باشند که هرکدام نیز به دو دسته خشک و سرد تقسیم می گردند‌ و هر کدام دارای فوایدی هستند. برای مثال گفته می شود مصرف خشکبار و خوراکی هایی که دارای طبع گرم می باشند می تواند منجر به کاهش  وزن و التهابات بدنی شوند و با سلول های سرطانی به مبارزه برخیزند. برای افزایش آگاهی شما در این نوشتار به صورت مختصر به معرفی انواع خشکبار داری طبع گرم می پردازیم‌.

همان گونه که ذکر شد، انواع خشکبار طبع گرم خود دارای دو طبع خشک و تر می باشد. گفه می شود مصرف خشکبارهای دارای طبع گرم و خشک در فصل زمستان باعث افزایش مقاومت بدن در مقابل سرماخوردگی می شود. خشکبارهایی نظیر بادام هندی، بادام تلخ درختی، بادام کوهی، تخم آفتابگردان، چلغوز( نوعی دانه خوراکی از گونه ای کاج)، گردو، فندق، قیسی(برگ زرد آلوی خسک شده)، پسته کوهی(کلخونگ) و پسته را می توان از خشکبارهایی دانست که طبع گرم و خشک دارند.

بادام درختی شیرین، بادام زمینی، تخم خربزه، تخم طالبی و کنجد نیز از آن دسته از خشکباری به حساب می آیند که گفته می شود دارای طبع گرم و تر می باشند.

مشاوره خرید خشکبار درجه یک صادراتی

مشاوره خرید خشکبار درجه یک صادراتی بازار خرید و فروش خشکبار همواره بازاری پر رونق بوده است. گرم بودن بازار داد و ستد انواع خشکبار باعث شده است که برخی از این محصولات معمولا در قیاس با دیگر محصولات  کمی گرانتر نیز باشند.

خشکبار ایران علاوه بر تامین بازار داخل به صورت گسترده به خارج از کشور نیز صادر می گردد به گونه ای که میزان صادرات خشکبار ایران در سال ۱۳۹۸ را حدود سه میلیارد و پانصد میلیون دلار برآورد کرده اند. گفته می شود خشکبار ایران نه تنها به بازار کشورهای همسایه نظیر عمان و روسیه صادر می گردد بلکه این محصولات در بازار کشورهای اروپایی و کانادا نیز حضور دارند. صادرات گسترده خشکبار ایران به بازار های کشورهای مختلف به ویژه کشورهای صنعتی را می توان گواهی دانست بر کیفیت محصولات خشکبار ایران.

شرکت ما داعیه دار این مطلب است که به عنوان یک مجموعه فعال اقتصادی در بازار خشکبار به عرضه خشکبار صادراتی درجه یک می پردازد. برای خرید خشکبار صادراتی و یا دریافت مشاوره و راهنمایی درباره این محصولات کافی است فرم مشاوره و فروش موجود در سایت ما را تکمیل نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید