مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت جهانی توت فرنگی خشک عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

کالری موجود در توت فرنگی خشکخرید توت فرنگی خشک از کارخانه

توت فرنگی میوه ای است بسیار خوشمزه  که دوستداران زیادی دارد این دوستداران علاوه بر مصرف خام این میوه می توانند با خرید توت فرنگی خشک عمده  از آن به عنوان مربا و مارمالاد و غیره استفاده  کنند. حتی قنادان و کسانی که به پخت کیک و شیرینی  تر و تزئین آن علاقه دارند  از این میوه ی زیبا برای تزیین کیک و شیرینی تر  خود استفاده می کنند تا به آن زیبایی بیشتری ببخشند.

قیمت جهانی توت فرنگی خشک عمده

کالری موجود در توت فرنگی خشک

کالری موجود در توت فرنگی خشک در مورد کالری توت فرنگی خشک عمده چه صورت خشک و  به صورت خام  باید گفت که در کل، کالری میوه خشک  و مصرف آن در هر صورتی خاصیت و فواید خاص خود را دارد ولی باید پذیرفت که مصرف توت فرنگی خشک نسبت به مصرف خام آن بیشتر است که در زیر به خواص  مصرف خشک آن اشاره می کنیم ار خواص توت فرنگی خشک می‌توان گفت که این میوه برخلاف ظاهر کوچکی که نسبت بیشتر میوه‌ها دارد سرشار از ویتامین c و b و همچنین آهن فسفر منیزیم و پتاسیم سدیم سیلین ید و  و غیره است. کالری این میوه نسبت به بعضی از میوه ها بیشتر است مثل خیار ولی نسبت به بعضی از میوه ها کالری آن کمتر است مثل موز.

مصرف این میوه به صورت خشک در جلوگیری از سرطان بخصوص سرطان مری بسیار تأثیرگذار است همچنین آنتی اکسیدان موجود در این محصول برای استحکام دندان و همچنین برای برطرف کردن لکه هایی که  روی مینای دندان وجود دارد مؤثر است.

خرید توت فرنگی خشک از کارخانه

خرید توت فرنگی خشک از کارخانه

اما در مورد قیمت میوه خشک  به خصوص توت فرنگی خشک، از کارخانه باید گفت که خریداران واقعی که با خواص و فواید این میوه آشنایی کامل دارند  و با آگاهی از این‌ که  طول مدت  وجود این میوه در بازار محدود به فصل بهار است به خصوص در ماه اردیبهشت، خریداران این محصول زمان را  غنیمت شمرده و اقدام به خریدن این محصول از باغداران می‌کنند تا بتوانند آن را هم به بازار عرضه کنند و سود جدایی  با فروش آن ببرند و هم با خرید این میوه ه و خشک کردن آن در بسته بندی های بهداشتی و سالم ، آن را به صورت عمده به بازار عرضه کنند.

همچنین خریداران این میوه ، آن را به صورت بسته بندی  شکیل و  زیبا  در قالب  بسته های کوچک  بزرگ ، به فروشگاه ها و مراکز بزرگ ارائه می دهند این خریداران با خرید از کارخانه ، بیشترین نفع و فایده را می برند و سود زیادی  عاید این خریداران می شود زیرا برای خرید هر چیزی یا محصول ،اگر مستقیم از کارخانه به صورت عمده خریداری شود هم خریدار و هم کارخانه دار بیشترین سود را خواهند بود.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید