مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید عمده میوه خشک لیمو در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

از تولید تا مصرف میوه خشک لیموعرضه کنندگان میوه خشک لیمو درجه یک

میوه خشک لیمو نوعی لیموی امانی ترش می باشد که یک نوع چاشنی و ادویه برای غذا هایی مانند خورش قرمه سبزی و قیمه به کار می رود. بهترین تولید کنندگان میوه خشک لیمو در ایران قرار دارند؛ که فروش لیمو خشک را به صورت عمده در اختیار مشتریان بازار قرار می دهند و قیمت عمده آن برای مشتریان به صرفه تر است به دلیل این که واسطه ها نقش کمی دارند.

تولید عمده میوه خشک لیمو در ایران

از تولید تا مصرف میوه خشک لیمو

از تولید تا مصرف میوه خشک لیمو میوه ی خشک نوعی لیموی امانی است که گیاه آن بومی آسیای جنوبی می باشد. لیموی امانی بسیار ترش می باشد که به تنهایی نمی شود آن را مصرف کرد و به همین دلیل آن را در آفتاب خشک می کنند که به رنگ سیاه در بیاید. پوسته ی خارجی لیمو امانی به رنگ زرد قهوه ای تا سیاه است. از لیموی خشک امانی به صورت درسته و پودر لیمو استفاده می کنند؛که از پود آن برای خوراک های برنجی به کار می برند. 

برای تولید میوه خشک لیمو به دو روش عمل می کنند که در زیر به آن اشاره می کنیم:

  1. تولید لیمو خشک به روش سنتی و خانگی: در این روش لیموی تازه امانی را می شویند و دو روز بر روی پارچه در سایه قرار می دهند که پوست لیمو نازک شود سپس لیمو را در آب و سرکه می جوشانند که باعث گرفتن تلخی لیمو می شود و بعد لیمو ها با چنگال سوراخ می کنند سپس برای ده روز در آفتاب قرار می دهند که لیمو ها به طور کامل خشک شوند.
  2. خشک کردن لیمو در کارخانجات با استفاده از دستگاه های خشک کن: این دستگاه  آب میوه را به صورت آهسته و حرارت خیلی کم میوه را خشک می کند.

عرضه کنندگان میوه خشک لیمو درجه یک

عرضه کنندگان میوه خشک لیمو درجه یک بهترین میوه خشک لیموی درجه یک با نام های لیموی سنگی، لیموی شیرازی در شهرستان جهرم تولید می شود. مهم ترین تولید کنندگان لیمو خشک ترش استان های جنوبی، مازندران و گیلان می باشند. میوه خشک لیمو به دلیل بو و عطر فراوانی که دارد باید آن را در مکان های خشک، خنک و در ظرف های در دار دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید؛ لیموی خشک  اگر در مکان گرمی باشد کمی تلخ می شود پس موقعی که می خواهیم در غذا  از آن استفاده کنیم باید دانه های آن را در بیاوریم. از جمله عوامل مهمی که بر قیمت لیمو خشک تاثیر دارند عبارتند از: 1. لیمو باید به طور مناسبی خشک شده باشد 2. لیموی خشک شده نباید توخالی و سیاه باشد 3. لیمو عطر و طعم عالی باشد 4. شرایط بسته بندی 

عرضه کنندگان میوه خشک ایران آن را با بهترین قیمت و کیفیت مناسب به صورت عمده و جزیی در کشور توزیع می کنند و این محصول را به فروش می رسانند.

شما می توانید برای خرید میوه خشک لیمو به سایت های معتبر اینترنتی مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن محصولی باکیفیت مناسب و مرغوب خریداری نمایید.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید