مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات میوه خشک پاستیلی شکری

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی 6 روش خشک کردن میوه در خانهتوزیع عمده میوه خشک پاستیلی در سراسر کشور

از فرآورده های میوه ای بسیار خوشمزه که با حجم عظیمی از مخاطبان نیز مواجه گشته، میوه خشک می باشد. میوه خشک از سری خوراکی هایی است که به دلیل مشخصات کمی و کیفی مناسب خود، توانسته علاوه بر درخشش در بازار فروش داخلی، به حوزه صادرات نیز راه یابد. اما نوعی از این محصول که مورد توجه بازارهای صادراتی قرار گرفته، میوه خشک پاستیلی است که همراه با طعم های متنوع مانند میوه خشک شکری می باشد.

صادرات میوه خشک پاستیلی شکری

معرفی 6 روش خشک کردن میوه در خانه

معرفی 6 روش خشک کردن میوه در خانه میوه خشک با میوه تازه یک تفاوت عمده دارد و آن هم این است که این محصول بدون آب بوده و اما میوه تازه همراه با آب می باشد.
البته تفاوت دیگر این دو در این است که میوه خشک از میوه های رایج در تمام فصول سال به شمار می آید، اما میوه های تازه، فصلی اند.

اما موضوع اصلی ای که به آن خواهیم پرداخت، معرفی 6 روش خشک کردن میوه در خانه است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

  1. تهیه میوه خشک به روش آفتابی: با استفاده از نور مستقیم آفتاب و قرار دادن آنها داخل سینی هایی از جنس فایبرگلاس، پلاستیک و استیل، انواع میوه ها خشک خواهند شد.
  2. خشک کردن میوه با استفاده از فر: هر یک از میوه ها را باید با دمای 54 تا 71 درجه سانتیگراد داخل فر قرار داد، البته هر یک از میوه ها در تایم های خاصی خشک خواهند شد، مثلاً زردآلو، گیلاس و توت فرنگی تا 12 ساعت، سیب، هلو، گلابی و موز 6 ساعت و انگور و مرکبات 8 تا 10 ساعت نیاز دارند تا داخل فر باشند.
  3. خشک کردن با استفاده از مایکروویو: زمانی که فر در دسترس نباشد، می توان از این دستگاه هم کمک گرفت.
  4. خشک کردن میوه از طریق سرخ کردن: انواع میوه های کم آب، با استفاده از این روش، بهتر خشک خواهند شد.
  5. خشک کردن با استفاده از خشک کن میوه: توسط دستگاه های خشک کن، انواع میوه ها به روشی استاندارد و نرمال فرآیند خشک کردن را سپری خواهند کرد.
  6. با استفاده از شکر: شاید جالب باشد که بدانید با خیس کردن یا جوشاندن میوه ها در شیره شکری، خیلی سریع انواع میوه ها خشک می شوند.

توزیع عمده میوه خشک پاستیلی در سراسر کشور

توزیع عمده میوه خشک پاستیلی در سراسر کشور میوه خشک دارای مدل های متنوعی از قبیل میوه خشک پاستیلی، میوه خشک اسلاید و میوه خشک ورقه ای بوده و هر یک از آنها مورد پسند عده ای خاص از مصرف کنندگان می باشند.
از میان انواع نامبرده، میوه خشک پاستیلی طرفداران بیشتری داشته و این فرآورده های میوه ای خوش طعم به دلیل شباهتی که به بافت پاستیل داشته و همینطور به صورت میوه خشک شکری دیده می شوند، به این نام شناخته شده اند.

حال با توجه به درخواست های زیادی که سمت این محصولات روانه شده، اقداماتی مناسب در جهت توزیع عمده این محصول انجام گرفته و بنابراین می توانید آن را در این نمونه ها تهیه نمایید:

  • میوه خشک پاستیلی با تنوع بالا شامل میوه خشک کیوی، میوه خشک موز، میوه خشک توت فرنگی و …
  • میوه های خشک پاستیلی بسته بندی و کیلویی
  • میوه های خشک پاستیلی کاملاً بهداشتی و درجه یک
علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید