مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع میوه خشک تزئینی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع میوه خشک تزئینیعرضه کننده میوه خشک تزئینی

میوه خشک تزئینی در طعم و بسته بندی های مختلفی در خشبار ها قابل تهیه می باشد، ایران بعد از ترکیه یکی بر ترین تولید و توزیع کننده ی میوه خشک در جهان است. مصرف میوه خشک برای میان وعده کودکان بسیار توصیه داده می شود زیرا سرشار از مواد مغذی و ویتامین است.

میوه خشک در ایران ترکیه مصر و… سنت دیرینه است که برا تزئین سفره های هفت سین و شب یلدا و عیدی بردن برای عروس ها و…. تهیه و استفاده می شود. حتی در گذشته دور مردمان مدیترانه میوه های تابستانی را خشک کرده و برای فصل زمستان نگهداری می کردنند. اکثر میوه هارا میتوان خشک و نگهداری کرد مانند سیب گلابی خرما انگور انجیر و زدآلو هلو الو و…… این روز ها نیز اکثر مردم جهان از میوه‌های خشک شده در کنار تنقلات شان استفاده‌ می کنند.

توزیع میوه خشک تزئینی

انواع میوه خشک تزئینی

انواع میوه خشک تزئینی انواع میوه خشک همان‌ طور که قبلا توضیح دادم وجود دارد اما میوه های آبکی را نمی توان خشک کرد زیرا مزه نچندان خوبی ندارند مانند هندوانه خربزه و خیار را نمی توان خشک و بعدا مصرف کرد زیرا طعم خوب و ماندگاری زیادی ندارند. خشک کردن میوه دو صورت دارد سنتی و صنعتی که سنتی در معرض نور مستقیم آفتاب قرار می گیرد که از لحاظ بهداشتی زیاد مناسب نیست زیرا حشرات و یا آلودگی هوا کمی مضر است در این روزهای کرونایی.

بهتر است برای خشک کردن میوه از دستگاه های میوه خشک کن استفاده کرد که هم سریعتر عمل می کند و هم بهداشتی تر می باشد اما در این دستگاه ها هم ویتامین های میوه را نمی توان فعال کرد و کار خورشید را نمی کنند به هر هال میوه تازه ویتامین‌های بیشتری نسبت به ميوه خشک شده دارد. اما هنگام خشک کردن میوه ها به این هم فکر کنید که کالری میوه خشک شده از خود میوه تازه بیشتر خواهد شد و مصرف مداوم میوه خشک شده باعث چاقی و اضافه وزن می شود.

عرضه کننده میوه خشک تزئینی

عرضه کننده میوه خشک تزئینی عرضه میوه خشک تزئینی در اکثر خشکبار ها انجام میگردد. که قیمت نسبت بیشتری از خود میوه دارند زیرا ماندگاری بیشتری نسبت به میوه تازه دارند. ایران دومین تولید کننده میوه خشک در جهان است که علاوه بر تولید و توزیع آن در کشور به کشور های همسایه نیز صادر می کند. انبه خشک شده سرشار از ویتامین c و آهن می باشد.

و کسانی که سوءهاضمه رنج می برند مصرف آن بسیار برای آن ها مفید می باشد و از کم خونی نیز جلوگیری می کند، میوه خشک شده از سکته قلبی جلوگیری کرده و باعث تقویت بینایی شده و از بروز سرطان جلوگیری می کند و باعث محکم شدن استخوان نیز می شود و از پوکی استخوان جلوگیری می‌کند و میتواند یک میان وعده عالی برای کودکان باشد.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید