مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده بهترین میوه خشک شیرین صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

میوه خشک شیرین چه میزان قند دارد؟پخش عمده میوه خشک شیرین صادراتی

یکی از راه های نگهداری و حفظ طولانی مدت میوه ها، خشک کردن آنها است.انواع میوه ها را میتوان با استفاده از دستگاه های میوه خشک کن و یا در زیر نور آفتاب،خشک کرد.بر اثر این فرایند،تمام آب موجود در میوه خشک شده و ماده ای پر انرژی باقی خواهد ماند.میوه خشک شیرین، در مقایسه با نمونه تازه آن،ماندگاری بیش تری دارد.جایگزین مناسبی برای میوه ها در خارج از فصل مرتبط آنهاست.امروزه تولید کننده،میوه ی خشک را با طعم شیرین در اختیار خریدار خواهد گذاشت تا در خارج فصل اصلی میوه،مورد مصرف قرار گیرد.میوه خشک از خوراکی های پرطرفدار در بازار است که حجم زیادی از بازار صادرات را به خود اختصاص داده است.

تولید کننده بهترین میوه خشک شیرین صادراتی

میوه خشک شیرین چه میزان قند دارد؟

میوه خشک شیرین چه میزان قند دارد؟ میوه های خشک شیرین؛ گزینه های مناسب تری برای نگهداری طولانی مدت هستند که سرشار از مواد مغذی و ویتامین می باشند.اما اگر اطلاعات تغذیه ای میوه های خشک و تازه را مقایسه کنیم،ممکن است با میزان قند و کالری بیش تری در هر کدام مواجه شویم.میوه ها در اثر خشک شدن قند خود را از دست نمیدهند بلکه آب خود را از دست میدهند.به همین دلیل حجم میوه در اثر این اتفاق کم خواهد شد.

به هنگام مقایسه میوه خشک شیرین و میوه تازه،با مقدار بیشتر قند در میوه خشک رو به رو خواهیم شد اما اگر آن ها را از نظر کمیت بررسی کنیم،محتوای قند و کالری تقریبا یکسان میباشد. در صورتی که میوه های تازه و میوه های خشک شیرین را با استفاده از میزان فنجانی مقایسه کنید، نتیجه چیز دیگری است؛ زیرا در یک فنجان ۳۰ تا ۴۰ حبه انگور جای می گیرد، در شرایطی که تا ۲۵۰ عدد کشمش می تواند در آن جای بگیرد.پس در یک بررسی کمیت، به نتیجه ای یکسان خواهیم رسید که قند و کالری هر دو یکی میباشد و به طور قطع نمیتوان گفت که قند میوه ی خشک از قند میوه ی تازه بیشتر است.

به طور کلی طبق تحقیقات انجام شده، به دلیل میزان آبی که میوه تازه در فرایند خشک شدن،از دست میدهد،دیده شده که میزان قند و کالری موجود در میوه خشک شیرین، بیش تر میباشد.

پخش عمده میوه خشک شیرین صادراتی

پخش عمده میوه خشک شیرین صادراتی پخش میوه خشک اغلب به صورت عمده می باشد.صادر کنندگان و وارد کنندگان خریداران اصلی فروش عمده میوه خشک هستند.

تولید کننده میوه خشک، این‌ محصول را به طور عمده در اختیار خریدار قرار میدهد و سعی بر این دارد تا مدت زمان نگهداری این مدل محصول را برای کسب رضایت حداکثری،افزایش دهد.در شرایط پخش عمده میوه ی خشک،محصول برای نگهداری طولانی مدت باید ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته باشد.از جمله بسته بندی خوب و مرغوب و نگه دارنده تا به هنگام پخش به صورت عمده،آسیبی به محصول نرسد.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید