مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده میوه خشک کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات میوه خشک درجه یکشرکت پخش میوه خشک کیلویی

میوه خشک کیلویی نسبت به نوع بسته بندی آن دارای قیمت مناسب تری است، میوه خشک در دسته خشکبار قرار دارد و امروزه دارای طرفداران بسیاری می باشد، میوه خشک از میوه های مختلفی حاصل می شود و تولید کننده های بسیاری این محصول را تولید می نمایند، از مزایای مصرف میوه خشک این است که هر زمان از سال می توانید میوه دلخواه خود را میل کنید و به مدت طولانی نگهداری نمایید، این مجموعه پخش میوه خشک را به صورت کیلویی و عمده در سراسر کشور انجام می دهد.

تولید کننده میوه خشک کیلویی

مشخصات میوه خشک درجه یک

مشخصات میوه خشک درجه یک در واقع میوه خشک بر این اساس تولید شد تا بتوان این میوه ها را به مدت طولانی تری نگهداری کرد، روش های مختلفی برای تولید میوه خشک وجود دارد، اما همه این روش ها محصول درجه یکی تولید نمی کنند، در ادامه به مشخصات میوه خشک درجه یک می پردازیم.

  • بو: هنگام بو کردن میوه خشک درجه یک نباید بوی کهنگی و ترشیدگی در آن احساس کنید.
  • رنگ: میوه خشک درجه یک دارای رنگ طبیعی و شفافی است، البته گاها از رنگهای مصنوعی در این محصول استفاده می شود، برای آگاهی از این موضوع میوه را در دست خود نگه دارید اگر به دست شما رنگ داد نشان دهنده استفاده از رنگ های غیر مجاز است.
  • ابعاد: میوه خشک درجه یک دارای ابعاد یک اندازه ای می باشد، داشتن اندازه های یکسان برای این محصول سبب می شود بازار پسند تر باشند.
  • بافت میوه خشک: میوه خشک درجه یک در عین خشک بودن دارای بافت گوشتی می باشد.

شرکت پخش میوه خشک کیلویی

شرکت پخش میوه خشک کیلویی تولید کننده های میوه خشک این محصول را با تنوع بالایی تولید می نمایند، فروش این محصول در این تولیدی ها به صورت های مختلفی انجام می شود، یکی از این روش ها فروش بسته بندی شده و دیگری فروش کیلویی و فله ای میوه خشک می باشد، توزیع این محصول در کشور توسط شرکت های پخش میوه خشک انجام می گیرد.

این مجموعه یکی از شرکت های پخش فروش میوه خشک می باشد که این محصول را به صورت کیلویی و عمده در بازار توزیع می کند، از مزایای خرید کیلویی این است که هزینه ای برای بسته بندی پرداخت نمی کنید، همچنین خرید عمده سبب می گردد میزان بیشتری از محصول را با قیمت پایین تری نسبت به خرید جزئی خریداری کنید.

فروش میوه خشک به صورت جداگانه و یا مخلوطی از چند میوه انجام می شود، به این ترتیب خریداران بر اساس سلیقه خود می توانند یکی از این دو نوع را انتخاب نمایند، در صورتی که قصد خرید عمده این محصولات را دارید می توانید با کارشناس فروش ما تاس حاصل نمایید.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید