مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادر کننده بهترین میوه خشک عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی مواد اولیه لازم برای تولید میوه خشکعرضه مستقیم میوه خشک عمده

صادر کننده بهترین میوه خشک عمده در کشور این میوه خشک را در بهترین بسته بندی ها صادر می نماید. امروزه شرکت ما در تولید میوه خشک، علاوه بر تامین بخش قابل توجهی از نیازهای داخل، صادرات این محصول را نیز با جدیت دنبال می‌کنیم و به دنبال ارتقاء جایگاه خود در سطح منطقه و چه بسا در سطح جهان هستیم و سعی داریم از اعتبار و نام میوه خشک ایرانی در خارج از مرزها دفاع کنیم.

صادر کننده بهترین  میوه خشک عمده

معرفی مواد اولیه لازم برای تولید میوه خشک

معرفی مواد اولیه لازم برای تولید میوه خشک برای تولید میوه خشک به یک سری مواد اولیه احتیاج داریم. اولین مواد اولیه خود میوه خشک است، بهتر است از میوه های خوب و یکدست و استفاده شود. مرحله بعدی این است که تصمیم بگیریم که این میوه خوش خود را به چه روشی می‌خواهیم خشک کنیم.

اگر قرار است به روش سنتی خشک کنیم این میوه‌ها را باید در روبروی آفتاب پهن کنید و منتظر بمانید تا چندین روز این میوه ها روبروی آفتاب قرار بگیرند تا به صورت کامل خشک شوند. در این روش تمامی املاح و مواد مفید درون میوه حفظ می شود اما مشکلی که دارد این است که اولا فضای یادی را اشغال می کند و از طرف دیگر گرد خاک و آلودگی ممکن است بر روی این میوه ها بنشیند.

در روش دوم، روش صنعتی خشک کردن میوه را داریم که در این روش احتیاج به یک سری دستگاههای میوه خشک کنی است که بعد از شستشو و تمیز کردن میوه ها این میوه ها را درون این دستگاه‌ها می گذاریم و در عرض یک تا چند ساعت این میوه ها با بهترین حالت ممکن است خشک می شود و دیگر احتیاجی به ماندن چند روزه این میوه ها روبروی آفتاب نیست.

عرضه مستقیم میوه خشک عمده

عرضه مستقیم میوه خشک عمده

عرضه میوه خشک عمده در کشور به وفور انجام می پذیرد و این میوه ها در بهترین کیفیت و بسته بندی به نقاط مختلف کشور عرضه می شود. عرضه انواع میوه خشک عمده صادراتی توسط یکی از برترین عرضه کنندگان محصولات خشکبار انجام می شود. میوه خشک کاملا طبیعی و ارگانیک بوده و در محیطی مناسب و بهداشتی و به دور از هرگونه آلودگی و باکتری تولید شده است.

این نوع میوه خشک بسیار باکیفیت و مرغوب می باشد و در کشورهای دیگر نیز مورد تایید واقع شده است از این رو به کشورهای مختلف صادر می شود و بسیار پرفروش و پرطرفدار است.همچنین علاوه بر کیفیت بالای آن قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد. برای سفارش این میوه های خشک به صورت عمده و جزئی می توانید از طریق سایت ما اقدام به خرید کنید تا در اولین فرصت میوه خشک خود را درب منزل تحویل بگیرید.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید