مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولید میوه خشک زردآلو

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش های مختلف برای تولید میوه خشک زردآلوتوزیع مستقیم میوه خشک زردآلو

میوه خشک زردآلو به عنوان یکی از بهترین انواع میوه خشک خواص و فواید بسیار زیادی را برای سلامتی و تقویت سیستم ایمنی بدن انسان شامل می شود که به دلیل این خواص و طعم بسیار خوب آن باعث شده طرفداران زیادی را به طرف خود جذب کند. کارخانه تولید میوه خشک زردآلو این محصول را در بهترین کیفیت به صورت بسته بندی و فله‌ای وارد بازار می کند و آن را در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان آن قرار می دهد.

کارخانه تولید میوه خشک زردآلو

روش های مختلف برای تولید میوه خشک زردآلو

روش های مختلف برای تولید میوه خشک زردآلو میوه خشک زردآلو را به دو روش خانگی و صنعتی می توان تولید کرد که در روش خانگی می توان با استفاده از نور آفتاب، فروش و یا مایکروویو این کار را انجام داد.

به صورت که در اولین مرحله زرد آلوی با کیفیت را انتخاب می کنیم بعد نوبت به مرحله شستشو و تمیز کردن آن از هر گونه گرد و خاک و آلودگی می باشد.

وقتی خوب شستشو داده شدن هسته را از آن ها جدا می کنیم و آن ها را به صورت دو تکه و یا چهار تکه تقسیم می کنیم فقط باید همه ی تکه های آن به صورت یک دست باشد تا با هم خشک شوند.

بعد از تکه شدن آن ها را بر روی سینی به طوری که به هم نچسبند قرار می دهیم و روی سینی را با توری نازکی می پوشانیم تا مانع از ورود گرد و خاک شود و آن ها را جلوی نور خورشید قرار می دهیم که تقریبا به مدت چهار روز کاملا خشک می شوند. برای جلوگیری از قهوه ای شدن رنگ آن ها جلوی آفتاب یا به آن ها نمک بزنید و یا آبلیمو که باعث شده زردآلو به همان رنگ زرد خودش خشک شود.

تمامی این مراحل برای روش صنعتی در مقادیر انبوه توسط دستگاه های مخصوص انجام می شود و با استفاده از دستگاه های بزرگ میوه خشک کن آن ها را توسط حرارت خشک می کنند.

توزیع مستقیم میوه خشک زردآلو

توزیع مستقیم میوه خشک زردآلو توزیع میوه خشک زردآلو به روش مستقیم از مراکز اصلی تولید این محصول باعث شده که واسطه گری از بین برود و به قیمت مناسب تری نسبت به روش های دیگر به دست مصرف کننده برسد.

توزیع مستقیم علاوه بر روش حضوری به روش غیر حضوری و اینترنتی هم از مراکز تولید این محصول امکان پذیر است که کسانی که فرصت خرید حضوری را ندارند و یا دسترسی به این محصول ندارند در کوتاه‌ترین زمان با داشتن اینترنت می توانند از طریق سایت اینترنتی ما نوع با کیفیت این محصول را به صورت عمده و جزئی سفارش و خرید بزنند.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید