مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

واردکنندگان میوه خشک بلوبری درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای استفاده از میوه خشک بلوبری چیست؟قیمت میوه خشک بلوبری درجه یک

واردکنندگان میوه خشک بلوبری درجه یک برای این که بتوانند به راحتی محصول را به فروش برسانند سعی می کنند روی مرغوبیت بالا و قیمت مناسب مانور فراوانی بدهند بلوبری خشک شده طعم شیرینی دارد و رنگ آن بنفش و آبی تیره می باشد و به دلیل فیبر فراوانی که دارد باعث چربی سوزی و لاغری می شود.

واردکنندگان میوه خشک بلوبری درجه یک

مزایای استفاده از میوه خشک بلوبری چیست؟

مزایای استفاده از میوه خشک بلوبری چیست؟ مزایای استفاده از میوه خشک بلوبری شامل گزینه های زیر می شوند:

  • ویتامین C موجود در آن باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و آنتی اکسیدان های آن به رفع افسردگی، استرس و اضطراب کمک می کند.
  • خطر ابتلا به پره کلامپسی در خانم های باردار را کاهش می دهد و آنتی اکسیدان و پتاسیم موجود در آن به کاهش فشار خون بالا در دوران بارداری کمک می کند.
  • باعث توسعه و تشکیل استخوان ها در جنین می شود و این به دلیل حضور پلی فنول هایی می باشد که در آن وجود دارد علاوه بر این ویتامین K، کلسیم و منیزیوم موجود در آن می تواند به رشد استخوان های نوزادان و کودکان کمک فراوانی کند.
  • برای تقویت بینایی مفید است چون دارای آنتوسیانین ها می باشد و بیماری های چشمی کودکان و نوزادان را درمان می نماید برای این منظور می توانید تا 6 ماهگی این میوه را به رژیم غذایی کودکان خود اضافه کنید.
  • به کاهش سطح قند خون، انسولین و چربی افراد دیابتی کمک می کند به دلیل فیبر فراوانی که دارد به درمان معده درد کمک شایانی می نماید علاوه بر این سبب رفع یبوست هم می شود.
  • به دلیل فیبر بالای که دارد کلسترول بد خون را کاهش می دهد ویتامین ب6 و فولات موجود در آن مقادیر بالای هموسیستئین را کاهش می دهد چون این ترکیب می تواند باعث ایجاد مشکلات قلبی شود.
  • برای کاهش التهاب و رشد تومورها بی نظیر است چون دارای آنتی اکسیدان ها، ویتامین ث ویتامین آ می باشد علاوه بر این آنتوسیانین موجود در آن باعث تقویت حافظه می شود.

قیمت میوه خشک بلوبری درجه یک

قیمت میوه خشک بلوبری درجه یک قیمت میوه خشک بلوبری درجه یک به عوامل زیر بستگی دارد:

  • کیفیت
  • نوع خرید
  • تغییرات نرخ ارز
  • قانون عرضه و تقاضا

در هنگام خرید بلوبری خشک شده علاوه بر قیمت بهتر است اطلاعاتی در مورد خاصیت آن هم برای پوست و مو هم بدست آورید به عنوان نمونه به دلیل این که ویتامین ث دارد باعث تولید کلاژن و جوان سازی پوست می شود.

غلظت بالای سالیسیلات و خواص ضد التهابی که دارد باعث پاک سازی و لایه برداری پوست می شود آنتوسیانین های موجود در آن باعث تقویت فولیکول های مو و رشد موها می شود علاوه بر این ویتامین ب12 موجود در آن از سفیدی مو جلوگیری می نماید و به رفع کم خونی کمک فراوانی می کند.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید