مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نرخ فروش میوه خشک مخلوط جعبه دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع میوه خشک مخلوطخرید میوه خشک مخلوط تازه در بازار

یکی از بهترین روش های فروش میوه خشک در بازار ارائه و فروش انواع میوه خشک مخلوط است.انواع میوه خشک مخلوط مصارف میان وعده ای و پذیرایی و همچنین برای تهیه غذا دارند.

قبلا خشک کردن میوه ها به صورت سنتی و گذاشتن در زیر آفتاب صورت می گرفت.امروزه به صورت صنعتی و در کارخانه ها توسط دستگاه های خشک کنی میوه صورت میگیرد. این نوع میوه های خشک بسیار مغذی بوده و حجم آنها به نسبت میوه ها سبک تر بوده و حمل آن راحت و آسان است.

نرخ فروش میوه خشک مخلوط جعبه دار

معرفی انواع میوه خشک مخلوط

معرفی انواع میوه خشک مخلوط میوه خشک تازه به میوه هایی گفته می شود که از شستن و پوست کنی میوه ها توسط دستگاه های میوه خشک کنی مخصوصا مدل کابینتی آن میوه ها برش میخورند و توسط حرارت این دستگاه ها خشک میشوند سپس آنها را بسته بندی میکنند و آماده ارسال و توزیع به مراکز فروش می شوند.مخلوط میوه های خشک ترکیبی از هفت یا هشت طعم و رنگ های مختلف میوه ها است.

طعم و عطر و رنگ میوه های خشک متفاوت بوده و هر کدام طرفداران خاص خود را دارند.با توجه به بسته های 100 تا 500 گرمی موجود قیمت میوه خشک مخلوط متفاوت می شود.در اینجا انواع میوه خشک مخلوط را ذکر میکنیم: موز_آناناس_طالبی_هلو _شلیل _کیوی_سیب قرمز با پوست _سیب سفید بدون پوست _پرتقال در نوع بی پوست و با پوست _آلو شابلون _ خرما بدون پوست و با پوست. این که هفت یا هشت نوع میوه خشک درون بسته بندی از کدام نوع باشند قیمت نهایی را تحت تاثیر قرار میدهند مثلا توت فرنگی , انبه و آناناس در میان آن همه میوه خشک دارای قیمت بالاتری هستند.

و همچنین اگر در میان چند نمونه میوه در بسته مخلوط میوه میوه هایی از جمله کیوی ,خرمالو و پرتقال وجود داشته باشند قیمت آن بسته بندی مناسب تر میشود. برای مصارفی مثل مدرسه ها و اداره که قرار است از این میوه های خشک شده استفاده شود به دلیل حجم خرید بالا تر و تعداد بسته بندی های بیشتر از بسته بندی های بسیار ساده و مقرون به صرفه تر مانند پاکت کرافت استفاده می شود.میوه هایی که درصد بالایی از حجم آن را آب تشکیل میدهد مثل هندوانه ,آلو,کیوی,هلو,سیب قابلیت خشک شدن بهتر و با کیفیت تر را به ما میدهد.

خرید میوه خشک مخلوط تازه در بازار

خرید میوه خشک مخلوط تازه در بازار قیمت میوه های خشک با توجه به گزینه هایی مثل تازه بودن میوه و کیفیت آن , نوع دستگاه های میوه خشک کنی ,نوع و جنس بسته بندی میوه ها متغیر است.نرخ و هزینه میوه های خشک بالا است ولی با توجه به حجم های مختلف بسته بندی میتوان از خرید آن با گرم های کمتر و بسته بندی های کوچکتر لذت برد.همچنین خرید اینترنتی این محصول بدون وجود واسطه میتواند هزینه و قیمت این محصول را تا حدی کمتر کند.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید