مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش میوه خشک شده بلوبری

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات میوه خشک شده بلوبریارائه میوه خشک شده بلوبری

میوه خشک شده بلوبری بعد از طی کردن مراحل تولید و خشک شدن در بسته بندی های بهداشتی برای رسیدن به دست مصرف کنندگان به صورت عمده به نمایندگی های فروش در شهرها ارسال می شود و با قیمتی مشخص به فروش می‌رسد.

نمایندگی فروش میوه خشک شده بلوبری

مشخصات میوه خشک شده بلوبری

مشخصات میوه خشک شده بلوبری قبل از خرید میوه خشک شده بلوبری باید مشخصات میوه خشک بلوبری با کیفیت را دانست. بلوبری گیاهی است که بوته آن می تواند بین ۱۰ سانتیمتر تا ۴ متر طول داشته باشد گلهای آن سفید و قرمز یا صورتی کمرنگ هستند و شکل شیپوری دارند میوه بلوبری نیز قطری به اندازه ۵ تا ۶ میلیمتر دارد بلوبری های نارس سبز هستند و بعد به رنگ قرمز و زمانی که کاملاً برسند به رنگ بنفش تیره در می آیند.

بلوبری خشک شده سرشار از آنتی اکسیدان است که می‌تواند در بدن در برابر انواع سرطان و بیماری‌های قلبی و عروقی محافظت کند آنتی اکسیدان های موجود در دمنوشهای بلوبری از ایجاد آسیب توسط سموم و رادیکال‌های آزاد پیشگیری می‌کند و خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف را کاهش می‌دهد.

از بلوبری خشک شده می توان به عنوان یک میان وعده های سالم یا دمنوش استفاده کرد برای رسیدن به این منظور کافی است تا یک قاشق بلوبری خشک شده را در یک لیوان آب جوش بریزید و پس از ۳ دقیقه آن را میل کنید، در روش دیگر می‌توان چند عدد بلوبری خشک شده را به چای معمولی یا چای ترش اضافه کرد تا از عطر و طعم آن لذت برد این دمنوش برای چربی سوزی مخصوصاً چربی های ناحیه شکم و پهلو فوق العاده عالی می باشد.

ارائه میوه خشک شده بلوبری

ارائه میوه خشک شده بلوبری ارائه میوه خشک به روش های مختلفی انجام می گیرد به عنوان مثال بعضی از میوه خشک ها در بسته بندی های مشخص به فروش می رسند و بعضی دیگر به صورت عمده و فله ای به دست مشتریان میرسد که در روش اول یعنی خرید میوه خشک در بسته بندی های بهداشتی انتخاب عاقلانه تری به نظر می‌رسد زیرا در فرآیند تولید، خشک شدن و رسیدن به دست فروشگاه‌های میوه خشک در معرض آلودگی های مختلف قرار می گیرند.

ارائه میوه خشک شده بلوبری نیز به به این روش ها انجام می پذیرد یعنی هم به صورت بسته بندی و بهداشتی و هم به صورت فله ای که مصرف کنندگان عزیز با هر روشی که میپسندند می‌توانند خرید کند این محصول بعد از کشت و برداشت در کارگاه های تولیدی بزرگ و کوچک خشک می شوند و فرایند بسته بندی یا در همان کارگاه یا در کارگاه های دیگر انجام می پذیرد و یا به صورت فله به دست مشتریان می رسد.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید