مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز توزیع میوه خشک توت فرنگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

چگونه توت فرنگی را خشک کنیم؟تولید کننده عمده میوه خشک توت فرنگی

از میوه های بسیار محبوب نزد بسیاری از افراد توت فرنگی است که می توان آن را به صورت خشک شده نیز تولید و مصرف کرد و به این ترتیب یکی از میوه های خشک شیرین و خوش طعم را ارائه نمود.

مرکز توزیع میوه خشک توت فرنگی اقدام به ارائه بهترین این محصول کرده است و خریداران می توانند آن را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در مناسب ترین نوع بسته بندی و برای آدرس خود درخواست کنند تا برای آنها ارسال گردد.

مرکز توزیع میوه خشک توت فرنگی

چگونه توت فرنگی را خشک کنیم؟

چگونه توت فرنگی را خشک کنیم؟ برای خشک کردن توت فرنگی راه ها مختلفی وجود دارد که در اینجا به روش از آنها اشاره می کنیم :

خشک کردن در برابر آفتاب : در این روش توت فرنگی ها شسته می شوند و سپس به برش های کوچک تقسیم می گردند سپس در محل ،تاب گیر روی توری های استیل ضد زنگ پهن می گردند تا به تدریج یک طرف آنها خشک شود سپس آنها را برعکس کرده تا طرف دیگر آنها خشک شود و جریان هوا نیز به این خشک شده کمک می کند.

خشک کردن در فر : توت فرنگی را پس از شستن و برش دادن روی سینی فر که در کف آن کاغذ روغنی قرار داده شده است پهن می کنند و در فر و دمای 75 درجه سانتی گراد قرار می دهند تا پس از این که به حالت چرمی در آند از آن خارج و رد هوای آزاد قرار می دهند تا کاملا خشک گردد.

خشک کردن در دستگاه میوه خشک کن : در این روش میوه های کاملا خشک شده را در اندازه های یکسان برش می دهند و بر روی سینی مخصوص قرار می دهند سپس دمای دستگاه باید 75 درجه سانتی گراد باشد تا پس از 8 الی 12 ساعت توت فرنگی ها خشک شوند.

تولید کننده عمده میوه خشک توت فرنگی

تولید کننده عمده میوه خشک توت فرنگی تولید کننده میوه خشک توت فرنگی اقدام به ارائه این محصول با قیمت ارزان و به صورت عمده کرده است و خریداران می توانند بدون واسطه با این تولید کننده تماس برقرار کنند و مشخصات محصول را به دست آورده پس از استعلام قیمت ثبت سفارش آن را انجام دهند.

خرید از این وی سایت می تواند راه حل پیشنهادی تولید کننده برای همه خریداران باشد زیرا همه اطلاعات مورد نیاز آنها در سایت موجود است و امکان سفارش نیز با صرف چند دقیقه وقت از همین وب سایت ممکن می باشد و در نهایت خریدار می تواند با چند کلیک ساده ثبت سفارش خود را انجام دهد که در این روش به دلیل عدم حضور واسطه ها پایین ترین نرخ ارائه به وسیله خریدار این محصول اخذ می شود.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید