مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز تولید میوه خشک شیرین

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه میوه خشک شیرینفروشگاه عرضه میوه خشک شیرین

میوه خشک یکی از محصولاتی است که به دلیل خواص بی شمار امروزه به مقدار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد و مراکز تولید میوه خشک شیرین، با تغییر ذائقه مصرف کنندگان، میوه های خشک را طعم دار کرده و محصولی خوشمزه تهیه می کنند که باب طبع همه به ویژه کودکان و نوجوانان است. برای خرید میوه خشک شیرین از طریق مراکز فروش غیر حضوری اقدام و بهترین محصولات را خریداری کنید.

مراکز تولید میوه خشک شیرین

طرز تهیه میوه خشک شیرین

طرز تهیه میوه خشک شیرین میوه خشک از زمان قدیم در ایران تولید می شده است. امروزه نیز با وجود امکانات به ویژه دستگاه های میوه خشک کن خشک کردن میوه ها بسیار ساده تر شده است. تهیه میوه خشک شیرین مشابه با میوه خشک معمولی است و تنها در یک مرحله با نوع معمولی تفاوت دارد. مراحل تهیه میوه خشک شیرین به شرح زیر است:

  • در مرحله اول میوه های سالم و تازه دلخواه خود را انتخاب کنید. میوه های له شده و خیلی رسیده مناسب نیستند چرا که در مراحل بعد احتمال له شدن آن ها زیاد است.
  • در مرحله بعد میوه ها را به طور کامل شسته و ضد عفونی کنید تا کثیفی و میکروبی بر روی آن باقی نماند.
  • سپس میوه هایی که نیاز به پوست کندن دارند پوست کنید و میوه ها را به مدل حبه ای یا چیپسی خورد کنید. ضخامت تکه های میوه باید مثل هم باشند تا در یک زمان خشک شوند.
  • در این مرحله، باید شربت درست کنید. آب و شکر را بر روی شعله قرار دهید تا شکر در آب حل شود. شربت را از روی حرارت برداشته و اجازه دهید خنک شود.
  • در مرحله بعد میوه ها را درون شربت ریخته و چند دقیقه بعد از شربت خارج کنید و روی سبد قرار دهید و اجازه دهید شربت اضافه از آن ها خارج شود.
  • در مرحله آخر، میوه ها را درون سینی دستگاه میوه خشک کن چیده و دستگاه را روی درجه مناسب قرار داده و روشن کنید. پس از چند ساعت کنترل کنید که اگر میوه ها خشک شده بودند، از دستگاه خارج کنید.
  • میوه ها را چند ساعت در هوای اتاق قرار دهید تا به طور کامل خشک شوند، سپس در ظروف در بسته و یا پلاستیک هایی که کاملا بسته می شوند و رطوبت به داخل آن ها نفوذ نکند.

فروشگاه عرضه میوه خشک شیرین

فروشگاه عرضه میوه خشک شیرین این فروشگاه محل عرضه میوه خشک شیرین در بسته بندی های مختلف و براساس نیاز مصرف کنندگان است. خرید از این مجموعه برای رفاه حال مصرف کنندگان به صورت غیر حضوری است و سفارشات آن ها از طریق تلفن و صفحات مجازی مجموعه ثبت می شود. علاوه بر این شما می توانید مشخصات خود را در سایت ثبت کنید تا مشاوران فروش با شما تماس بگیرند و سفارشات شما را ثبت کنند. سفارشات شما از بهترین میوه خشک شیرین تهیه و به دست شما خواهد رسید

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید