مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عرضه میوه خشک فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

فرآیند تولید میوه خشک چگونه است؟بازار پخش میوه خشک فله

میوه خشک فله با کیفیت بسیار عالی و مرغوب در انواع مختلف ورقه ای حبه ای اسلایس شده لواشکی خلالی و پوره شده ارائه می شود. قیمت عرضه این محصول به دلیل فروش مستقیم بسیار مناسب بوده و شامل تخفیف های بسیار خوبی می گردد. این میوه ها شامل زردآلو آلبالو کیوی انبه پرتقال موز سیب انگور می باشند. بسیار خوشمزه تازه خوش طعم و کاملا طبیعی و بدون رنگ مصنوعی می باشند. به بسیاری از کشور ها نیز صادر شده و بسیار پر فروش می باشند.

قیمت عرضه میوه خشک فله

فرآیند تولید میوه خشک چگونه است؟

فرآیند تولید میوه خشک چگونه است؟ فرآیند تولید میوه خشک بسیار ویژه بوده و این محصولات به روش کاملا صنعتی و استاندارد تولید می گردند. جهت خشک نمودن میوه از دستگاه های مخصوصی استفاده می شود که همگی قابلیت تنظیم در دماهای مختلف و حرارت استاندارد را دارا می باشند. حرارت نقش مهمی در خشک نمودن میوه ها داشته و بسیار مهم است که در محدوده استانداردی قرار گیرد. حرارت مناسب و متعادل از افت کیفیت میوه و خشک شدن بیش از حد آن پیشگیری می کند.

در مراحل ابتدایی میوه ها به طور کامل شسته شده و ضدعفونی می گردند. میوه ها غربال شده و از نظر سالم بوده و یا خرابی جداسازی صورت می پذیرد. نکته مهم در فاز بعدی یعنی مرحله خرد کرد میوه می باشد که این کار توسط دستگاه مخصوص با تیغه های مختلف انجام می گردد. طریقه قطعه کردن تیغه ها و قالب ها کاملا متفاوت با هم می باشد. سپس قطعات برش داده شده داخل دستگاه خشک کن قرار داده می شوند و روی یک سطح توری مانند رطوبت خود را از دست می دهند. در آخر میوه های خشک شده به سرعت بسته بندی شده و جهت فروش ارائه می گردند.

بازار پخش میوه خشک فله

بازار پخش میوه خشک فله پخش میوه خشک با کیفیت عالی و مرغوب توسط تولید کننده این محصول به صورت عمده در سراسر کشوردر حال انجام می باشد. این خشکبار بسیار خالص مرغوب و کاملا طبیعی می باشد. باعث تقویت بدن و کاهش هزینه ها و افزایش سلامت گشته و بیماریها را به طور چشمگیری کاهش می دهد. تولید این خشکبار با استفاده از تجهیزات استاندارد و پیشرفته در این حیطه انجام می شود.

سفارش و عرضه میوه خشک تازه و عالی با کیفیت فوق العاده و قیمتی مناسب به صورت کلی از تولید کننده اصلی امکان پذیر می باشد. این محصول در سراسر کشور دارای نمایندگی بوده و کارشناسان متعددی جهت راهنمایی در مراحل مختلف خرید حضور دارند. می توانید در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را با کیفیتی بی نظیر سفارش داده و به سرعت تحویل بگیرید.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید