مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عالی میوه خشک پرتقال در سال جدید

آنچه در این مقاله می خوانید...

مواد مغذی موجود در میوه خشک پرتقالتوزیع عمده میوه خشک پرتقال در کشور

میوه ها از جمله باارزش ترین مواد غذایی هستند که انسان ها در طول زندگی خود از آنها استفاده کرده و از تمامی ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آنها برخوردار می شوند. اما از آنجایی که امکان مصرف میوه تازه در تمام طول سال وجود ندارد، بسیاری از افراد و همچنین کارخانجات، آنها را خشک کرده و سپس مورد استفاده قرار می دهند. یکی از بهترین نوع آنها میوه خشک پرتقال است که قیمت آن در سال جدید تغییر چندانی نکرده و همچنان ارزان و مناسب است.

قیمت عالی میوه خشک پرتقال در سال جدید

مواد مغذی موجود در میوه خشک پرتقال

مواد مغذی موجود در میوه خشک پرتقال از زمان های بسیار قدیم، مردم علاقه فراوانی به مصرف میوه داشتند. آنها به خوبی آموخته بودند که در فصل رسیدن میوه ها، بخش بسیار زیادی از آنها را از طریق خشک کردن، برای مصرف در سایر فصل های سال آماده نمایند. به این صورت در روزهایی که نوع تازه میوه مورد نظر وجود نداشت، از خشک شده آن استفاده کرده و تمام مواد مغذی موجود در آن را دریافت می نمودند.
امروزه نیز با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا، بسیاری از کارخانجات و شرکت های تولید کننده، از طریق روش های صنعتی اقدام به تولید این محصول دلچسب و مفید نموده و آن را در دسترس مشتریان خود قرار می دهند.
یکی از نمونه های پرطرفدار این میوه های خشک، پرتقال می باشد. همانگونه که می دانید پرتقال میوه ای است که در فصل پاییز و زمستان به وفور یافت می شود، اما خوشبختانه در سایر فصول سال نیز می توان از نوع خشک شده آن استفاده نمود و از تمامی مواهب موجود در آن برخوردار شد.

از جمله مواد مغذی موجود در پرتقال خشک سالم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پروتئین: 1 گرم
  • کلسیم: 12 گرم
  • فسفر: 40 میلی گرم
  • آهن: 20 میلی گرم
  • پتاسیم: 1 میلی گرم
  • ویتامین آ: 200 میلی گرم
  • ویتامین ب1: 200 واحد

توزیع عمده میوه خشک پرتقال در کشور

توزیع عمده میوه خشک پرتقال در کشور توزیع عمده میوه خشک پرتقال در کشورمان رونق فراوانی دارد. برخی از افراد آن را خریداری کرده و آن را به عنوان تنقلات روزانه خویش و به جای بسیاری از خوراکی هایی که فاقد ارزش غذایی هستند استفاده می نمایند، برخی دیگر از خانم های کدبانو و خوش سلیقه، از آن برای تهیه انواع کیک، دسر، مربا و … استفاده کرده و توسط آن نه تنها طعم بسیار خوشایندی به مواد غذایی خود می بخشند، بلکه ظاهر آن را نیز توسط پرتقال خشک تزئین نموده و زیبایی فوق العاده ای به وجود می آورند.
شایان ذکر است که قیمت میوه خشک پرتقال مانند سایر میوه های خشکی که امروزه در بازار کشورمان مشاهده می شود، بسیار ارزان و مناسب بوده و خرید آن از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید