مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش فوری سیب خشک شکری

آنچه در این مقاله می خوانید...

سیب خشک شکری برای تقویت انرژیخرید عمده سیب خشک شکری فله ای

سیب خشک یکی از تنقلات خوشمزه ای است که این روزها جایگزین تنقلات ناسالم در خانه ها شده است. برای تولید سیب خشک شکری قبل از خشک شدن تکه های سیب را با آب شکر اسپری کرده تا سیب طعم شیرین تری پس از خشک شدن داشته باشد. هنگام خرید سیب خشک شما می توانید بسته به ذائقه خود طعم شیرین آن را انتخاب کنید. برای اطلاع از شرایط فروش فوری سیب خشک شکری از امکانات این سایت استفاده کنید.

فروش فوری سیب خشک شکری

سیب خشک شکری برای تقویت انرژی

سیب خشک شکری برای تقویت انرژی سیب خشک شکری یکی از تنقلات خوش مزه ای است که به دلیل طعم شیرین آن کودکان از طرفداران آن هستند. سیب خشک علاوه بر استفاده در دسر ها و کیک ها یکی از خشکباری است که روزهای عید برای پذیرایی از مهمانان مورد استفاده قرار می گیرد. 

خشک کردن سیب چه در خانه و چه در کارخانه تولید میوه خشک کار سختی نیست. در ادامه شیوه خشک کردن سیب را توضیح می دهیم.

۱. در ابتدا سیب ها را شسته و سیب های لکه دار، آفت زده و یا خراب را جدا می کنیم.

۲. سیب ها را پوست می کنیم. اگر می خواهید از فواید فیبر پوست سیب بهره مند شوید، نیازی به گرفتن پوست سیب نیست. البته باید در نظر داشت که سیب پوست کنده زودتر از نوع پوست دار آن خشک می شود.

۲. سیب ها را به صورت لایه های نازک تکه تکه می کنیم. 

۳. برای افزودن شکر به سیب ها  می توانید تکه های سیب را در شکر بغلتانید و یا مخلوطی از آب و شکر درست کرده و به سیب ها اسپری کنید. 

۵. حال می توانید روی سینی پارچه توری انداخته و در آفتاب قرار دهید و یا سینی در فر قرار داده تا سیب ها خشک شوند. می توانید از دستگاه خشک کن میوه نیز استفاده کنید.

۶. برای خشک شدن کامل سیب ها باید سیب ها را پشت و رو کنید. اگر در آفتاب قرار می دهید هر روز و اگر در فر خشک می کنید هر دو ساعت یکبار آن ها را پشت و رو کنید.

سیب میوه ای انرژی زا است که پس از خوردن تبدیل به انرژی می شود. افزون بر این اضافه کردن شکر نیز باعث می شود که پس از خوردن سیب خشک شکری سیب و قند هر دو در بدن تبدیل به انرژی شده و انرژی فرد را افزایش دهد. علاوه بر این خستگی را از بین برده و باعث سرحال شدن مصرف کننده نیز می شود.

خرید عمده سیب خشک شکری فله ای

خرید عمده سیب خشک شکری فله ای برای اطلاع از شیوه خرید عمده سیب خشک فله ای می توانید از اطلاعات موجود در این سایت استفاده کنید. در سیستم خرید آنلاین نیازی نیست از منزل خارج شوید.
شما می توانید محصول مورد نظر خود را پس از مشاهده عکس و بررسی اطلاعات با یک کلیک سفارش دهید. کارشناسان و مسئولین فروش سایت نیز آماده ارائه خدمات غیرحضوری و ثبت سفارش های شما هستند.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید