مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع خشکبار ارگانیک در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی خواص شگفت انگیز خشکبارصادرات بهترین خشکبار به قطر

خشکبار یکی از میان وعده ها و تنقلاتی است که از دیرباز مورد استفاده قرار می گرفته است. علاوه بر آجیل ها و مغز ها، میوه های خشک مانند کشمش، مویز، توت خشک، انجیر خشک و بسیاری مواد دیگر هستند. خشکبار ارگانیک حاوی هیچ نوع ماده افزودنی مضر مانند رنگ های غیر مجاز و غیر بهداشتی  برای بدن نیست و محصولات کاملا طبیعی و سالم و سرشار از خواص هستند. برای اطلاع از شرایط فروش انواع خشکبار ارگانیک در بازار با ما همراه باشید.

فروش انواع خشکبار ارگانیک در بازار

بررسی خواص شگفت انگیز خشکبار

بررسی خواص شگفت انگیز خشکبار در ادامه به بررسی تعدادی از خواص مهم خشکبار می پردازیم:

۱. کشمش: کشمش که خشک شده انگور است داری خواصی مانند  کاهش فشار خون، کنترل قند خون، درمان کم خونی، جلوگیری از سرطان و رفع یبوست است.

۲. گردو: گردو انرژی زا است. به دلیل داشتن مس و فولیک اسید به سلامت پوست و مو کمک می کند، از سرطان پیشگیری کرده و درد سینه را التیام می دهد. فسفر آن برای حافظه مفید است. 

۳. عناب: از خواص عناب می توان به کنترل وزن، کاهش اضطراب، پیشگیری و بهبود سرطان، سلامت پوست، جلوگیری از کم خونی و درمان بی خوابی و بی قراری اشاره کرد.

۴. برگه زردآلو: فیبر برگه یبوست را از بین برده و آنتی اکسیدان های آن خواص ضد سرطانی دارند. آهن زردآلو به درمان کم خونی کمک می کند و مصرف آن به زنان باردار توصیه می شود‌. برگه زردآلو درمان کننده آسم است و از ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری می کند.

۵. آلو خشک: آلو خشک ملین بوده و به درمان یبوست کمک می کند. پتاسیم موجود در آلو به کنترل فشار خون کمک کرده و از افزایش آن جلوگیری می کند. آلو خشک حاوی ویتامین C بوده که به حفظ سلامت قلب و عروق کمک می کند.

۶‌ آلبالو خشک: آلبالو منبع آهن است و کم خونی را درمان می کند. اشتها آور است و شربت آن تشنگی را از بین می برد.

۷. بادام هندی: مس بادام هندی برای سلامت مو و کلسیم موجود در آن به سلامت استخوان ها کمک می کند. بادام هندی انرژی زا بوده و به هضم غذا سرعت می بخشد. 

۸. فندق: فندق قند خون را کنترل می کند. به کاهش وزن و پیشگیری از سرطان کمک می کند. ویتامین E  فندق برای سلامت پوست و مو مفید است.

از اندک مواردی که ذکر شد، می توان نتیجه گرفت که خشکبار خواص مهمی برای بدن دارند و به حفظ و افزایش سلامت جسم و روح کمک می کنند.

صادرات بهترین خشکبار به قطر

صادرات بهترین خشکبار به قطر این روز ها ایران یکی از صادر کنندگان عمده خشکبار به کشورهای همسایه است و صادرات بهترین خشکبار به قطر رونق فراوانی یافته است. علاوه بر کاهش هزینه های حمل و نقل، قیمت خشکبار ایران بسیار مناسب بوده و وارد کنندگان کشور قطر را به سوی خرید خشکبار ایران سوق داده است و به دلیل بهترین کیفیت و قیمت مناسب سود سرشاری عاید آن ها می شود.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید