مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشندگان ویژه میوه خشک عیدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین میوه خشک برای پذیرایی از مهماننوسانات قیمت میوه خشک عیدی در سال جدید

خشک کردن میوه ها روشی متداول برای دسترسی هر چه راحتر این محصولات در تمام طول سال است. از سوی دیگر یکی از بهترین انتخاب ها برای پذیرایی از میهمانان نیز به شمار می آید. در بازار، انواع میوه خشک عیدی به صورت ویژه و با قیمت های مختلف یکماه قبل از تحویل سال نو عرضه می شوند. بهترین نوع ترکیب این محصول برای پذیرایی از مهمان ها کدامند؟ فروشندگان معتبر با شیوه ای می توانند اقدام به خرید و تامین ارزان این محصولات کنند؟

فروشندگان ویژه میوه خشک عیدی

بهترین میوه خشک برای پذیرایی از مهمان

بهترین میوه خشک برای پذیرایی از مهمان میوه خشک تمامی خواص و فواید میوه تازه و ارگانیک را دارد با این تفاوت که آب درون بافتی آنها تبخیر شده و امکان نگهداری آنها در شرایط آب و هوایی مختلف وجود دارد. همین امر موجب شده تا امروزه میزان تولیدات این محصولات افزایش و مصرف کنندگان نیز تا حدودی آنها را جایگزین میوه های تازه نمایند.
در اعیاد مختلف به ویژه عید نوروز، برگزاری جشن و میهمانی های خانوادگی، سرو کردن چند نمونه میوه خشک و جایگزین کردن آنها با انواع شیرینی جات بهترین گزینه خواهد بود. حال سوال این است که بهترین نوع میوه خشک پذیرایی کدامند و چه ویژگی هایی دارند؟ در پاسخ باید گفت که میوه های تازه، با بافت کاملاً سالم و رنگ تازه می توانند برای سرو و پذیرایی از مهمانان بهترین گزینه باشند.

با این حال چهار نوع از پرطرفدارترین میوه خشک ها در بین ایرانیان عبارتند از:

  • میوه خشک سیب زرد: به علت کم کالری بودن و طعم شیرین می تواند میان وعده ای با هدف کاهش وزن و تامین انرژی روزانه باشد.
  • برگه هلو: حاوی مقادیر زیادی فیبر ارگانیک و ویتامین A است که می تواند برای کودکان و زنان باردار جایگزین مناسب انواع شیرینی جات باشد.
  • برگه زرد آلو: محبوبترین نوع میوه خشک در بین ایرانیان است. از این نوع میوه حاوی مقادیر زیادی پتاسیم و سدیم طبیعی است.
  • گلابی خشک: برای تامین روزانه ویتامین K مورد نیاز بدن و حفاظت از بافت استخوان در برابر سلول های سرطانی از این میوه استفاده کنید.

نوسانات قیمت میوه خشک عیدی در سال جدید

ترکیب میوه خشک سیب، هلو، زردآلو، کیوی و پرتقال می تواند گزینه مناسبی برای پذیرایی از میهانان عید و جشن های تولد باشد. توجه کنید که قیمت هر کیلو از انواع این محصول با توجه به نوع ترکیب میوه ها متفاوت است. به عنوان مثال اگر از میوه های استوایی و واردتی در ترکیب این میوه ها استفاده شود، قیمت و نرخ فروش آنها افزایش قابل چشمگیری خواهد داشت. برای کاهش قیمت میوه خشک می توانید به صورت مجزا یک یا چند نوع میوه را جداگانه خریداری و آنها را مخلوط کنید. کلیه خریداران و فعالین بازار باید با نوسانات بازار و میزان تقاضای خریداران آشنایی کامل داشته باشند تا بتوانند در طول سال نسبت به سایر رقبا بهترین نوع محصول را با نرخ رقابتی عرضه کنند.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید