مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده میوه خشک شلیل با طعم عالی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید میوه خشک شلیلکارخانه میوه خشک شلیل با طعم عالی

شلیل که جز میوه های تابستانی است بسیار پر خواص محسوب می شود. میوه خشک شده شلیل در بین عموم خیلی پر طرفدار و دارای متقاضیان زیادی است. میوه خشک شده را می توان جز پذیرایی خودتان در مهمانی ها قرار دهید. فروشنده میوه خشک شلیل با طعم عالی و بهترین کیفیت در بازار برای متقاضیان خود عرضه کرده است. میوه های خشک سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت می کنند.

فروشنده میوه خشک شلیل با طعم عالی

مراحل تولید میوه خشک شلیل

مراحل تولید میوه خشک شلیل . شلیل جز میوه هایی تابستانی است که هر ساله در بین مردم بسیار خریداری می شود. میوه خشک شده شلیل می تواند در فصل های دیگر تقاضا متقاضیان را رفع کند. تولید کنندگان میوه خشک شده شلیل زمانی که محصولات خود را در بازار عرضه می کنند با استقبال بسیار خوب از طرف مردم مواجه می شوند.

مراحل تولید میوه خشک شلیل بسیار آسان و سود آور است. در مرحله اول باید میوه را در دستگاه و وان های شست و شو قرار دهیم تا به خوبی شسته شود، مرحله بعد پوست کنی هست و برای برخی میوه ها از اسلایسر استفاده می شود.

مرحله بعد میوه ها وارد دستگاه خشک کن می شود، مقدار وزنی که می توانند روی دستگاه بزارند و خشک کنند ظرفیت های ۱ الی ۳ تن است. بعد از مرحله خشک کردن به مرحله بسته بندی می رسیم. نوع بسته بندی بسیار مهم است و در فروش تاثیر به سزایی دارد.

طبع شلیل سرد است و باعث جلو گیری از ریزش مو، درمان یبوست، سرما خوردگی می شود. همچنین میوه خشک شده شلیل برای لاغری و کاهش وزن کمک می‌کند زیرا از فیبر بالایی برخوردار استو روده ها را سم زدایی می کند. موا ی که در شلیل وجود دارد باعث تقویت بدن زنان باردار می شود و به رشو و نمو سالم کودک کمک می کند.

کارخانه میوه خشک شلیل با طعم عالی

کارخانه میوه خشک شلیل با طعم عالی شلیل میوه ای است که طبع سرد و تر دارد. شلیل برای بدن انسان فواید بسیار زیادی دارد که توصیه می شود به صورت مرتب از آن استفاده کنید. کارخانه میوه خشک شلیل با طعم عالی با بهترین امکانات و کیفیت درجه یک برای متقاضیان خود محصولش را به بازار عرضه می‌کند تا خواسته های شما عزیزان را بتوانند به خوبی انجام دهند.

شلیل تر و خشک شده هر دو سرشار از ویتامین C هستند. شلیل به دلیل آنتی اکسیدان های زیاد بدن را در برابر سرما خوردگی مقاوم می کند. همچنین برای یبوست زنان باردار بسیار پیشنهاد می شود.

شلیل خشک باعث کاهش ریزش مو و کاهش فشار خون می شود. طبق مطالعات محققان به دلیل وجود موادی که در شلیل است برای تقویت بینایی بسیار مفید است. شلیل جز میان وعده های مقوی محسوب می شود.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید