مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه میوه خشک تابستانی اعلا

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکات مهم در تهیه میوه خشک تابستانیشرکت میوه خشک تابستانی اعلا

میوه خشک تابستانی از خوراکی های سالم و مفید می باشد که همانند میوه تازه، ارزش غذایی بالایی دارد. برای اینکه بتوان از میوه های تابستانی در فصل سرد سال استفاده نمود، می بایست میوه ها را به روش صنعتی و یا خانگی خشک و در جای خنک و به دور از نم و رطوبت نگهداری کرد. عرضه میوه خشک تابستانی اعلا و با کیفیت توسط مجموعه ما که ارائه کننده کلیه میوه های خشک و انواع خشکبار است، انجام می پذیرد.

عرضه میوه خشک تابستانی اعلا

نکات مهم در تهیه میوه خشک تابستانی

نکات مهم در تهیه میوه خشک تابستانی

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به یک باره هوس یک میوه ای را که فصل برداشت و توزیع آن به پایان رسیده و دیگر در بازار یافت نمی شود را می کنید، بهتر است میوه خشک شده آن را تهیه و مصرف نمایید. میوه خشک از لحاظ طعم و مزه هیچ تفاوتی با نمونه های تازه اش ندارد و با مصرف آن ویتامین های موجود در میوه به بدن نیز وارد می شود. تنها تفاوتی که میوه خشک با تازه دارد، حجم و وزن کم آن است که به واسطه خرد کردن و تبخیر آب میوه به وجود می آید. در نتیجه میوه خشک، بهترین میان وعده و خوراکی است که می توانید همیشه همراه خود داشته باشید.

قابل ذکر است که تهیه میوه خشک دارای یکسری نکات مهم و اصولی می باشد که در صورت رعایت نکردن، میوه خشک با کیفیت و مرغوبی نخواهید داشت. اولین نکته استفاده از میوه های سالم و رسیده است که در صورت خشک کردن، آن طعم اصلی میوه را بدهد. مورد بعدی نحوه خرد کردن میوه است که هرچه نازک تر باشد، خشک شدن آن زمان کمتری می برد. خوب است بدانید که زمان خشک شدن هر میوه ای متفاوت است و این زمان، رابطه مستقیمی با مقدار آبی که درون آن میوه است، دارد. هر چه میوه آبدار تر باشد زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارد. پس از خرید انواع میوه خشک شده بهتر است در ظروف در بسته و به دور از نور خورشید و جریان هوا قرار گیرد تا برای مدت طولانی تری بتوان از آن ها استفاده کرد.

شرکت میوه خشک تابستانی اعلا

شرکت میوه خشک تابستانی اعلا

شرکت میوه خشک تابستانی با داشتن دستگاه های به روز و اتوماتیک و همچنین نیروهای کاربلد، قادر است انواع میوه ها را با رعایت اصول بهداشتی و با بهترین کیفیت، خشک نماید و پس از آن در بسته بندی های تمیز و با اوزان مختلف به شهرهای ایران و حتی خارج از ایران ارسال نماید تا بتواند نیاز افراد داخل و خارج از کشور را تامین کند.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید