مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات کلی میوه خشک پرتقال

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکات طلایی برای خشک کردن پرتقالپخش کننده بهترین میوه خشک پرتقال

صادرکنندگان میوه خشک پرتقال در خط تولید معتبرترین برندها، به شکل عمده و مستقیم و بدون دخالت واسطه ها، با تولید محصولات ارگانیک زمینه کاهش قیمت ها را فراهم می آورند. ضمن اینکه تخفیفات ویژه را در پی دارد؛ که علیرغم تامین نیازهای داخلی، پاسخگوی نیازهای خارجی در بسته بندی های استاندارد می باشد. به علاوه این کالاها، در اندک زمانی ممکن و در محل معین بدون پرداخت هزینه مازاد به دست مشتریان عزیز می رسد.

صادرات کلی میوه خشک پرتقال

نکات طلایی برای خشک کردن پرتقال

نکات طلایی برای خشک کردن  پرتقال همانگونه که می دانیم، انواع مرکبات از جمله پرتقال در دسته میوه های زمستانی محسوب می گردد؛که سرشار از مواد معدنی و ویتامینهای مفید است. به لحاظ خواص آنتی اکسیدان بالا، تقویت کننده سیستم ایمنی یوده و ضد سرطان است.

ویتامین C موجود در آن به عنوان تقویت کننده پوست محسوب می گردد و از چین و چروک آن پیشگیری می نماید. از جهتی با برخورداری از پتاسیم بالا، فشارخون را کنترل و درمان می نماید. البته باید خاطر نشان کرد؛ که انرژی حاصل از محصولات خشک، خیلی بیشتر از نوع تازه است. لذا مصرف آن به عنوان تنقلات سالم پیشنهاد میگردد.

بعلاوه، از آنجایی که میوه ها از ماندگاری کمتری برخوردارند و نمی‌توان در تمام فصول استعمال نمود؛ می‌بایست برای استفاده طولانی مدت، آن را خشک نماییم. اما نگهداری آن در چه شرایط و محیطی است؟ آری! در فضای عاری از رطوبت و هوا؛ تا در اثر آن اکسید نشوند. بنابراین فرآیند خشکاندن آن به چند روش امکان پذیر است:

  1. خشک کردن در سایه و آفتاب به روش سنتی
  2. خشک کردن آن روی بخاری و شوفاژ با استقرار آن در سینی و فویل
  3. فرآوری توسط فر و یا دستگاه خانگی با تنظیم درجه حرارت مناسب
  4. خشکاندن با دستگاه های مدرن

پخش کننده بهترین میوه خشک پرتقال

پخش کننده بهترین میوه خشک پرتقال پخش کننده میوه خشک، از جمله پرتقال درجه یک، استان مازندران است. کیفیت بالای این فراورده موجب گردیده که بازار فروش آن متنوع بوده و به شکل مستقیم و غیر مستقیم عرضه گردد و مشتریان داخلی و خارجی را به سوی خود جلب نماید.

قیمت آن بسته به نوع میوه و کیفیت در سایزهای گوناگون متفاوت است. همچنین توزیع آن، به شکل جزئی و عمده صورت می پذیرد؛ که البته درحالت مستقیم و در قالب انبوه مزایا و تخفیفات ویژه را شامل می‌گردد. بنابراین بزرگترین مرجع آنرا صرفاً می توان در مراکز فروش معتبر اینترنتی، جستجو نمود و مرغوبترین محصولات را با هزینه های مناسب به خود اختصاص داد.

از سویی بدون اتلاف وقت و به شکل دلخواه بدان دسترسی داشته و با عدم پرداخت هزینه اضافی نسبت به سایر حالات، برترین سبک تجارت را تجربه نمود. صادرات میوه خشک ایران به کشورهای اروپایی و ترکیه و کویت و غیره است.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید