مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات میوه خشک شکلاتی به کویت

آنچه در این مقاله می خوانید...

میوه خشک موز شکلاتی برای بچه هابزرگترین صادرکننده میوه خشک شکلاتی

صادرات میوه خشک شکلاتی به کویت، بخشی از اقتصاد کشور را در بر گرفته است. این محصول به صورت کاملا بهداشتی با دستگاه های پیشرفته سورت و بسته بندی می شود.

جهت خرید انواع میوه خشک صادراتی، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق وب سایت اینترنتی، خریدی آسان و بی درد سر را تجربه نمایید. 

صادرات میوه خشک شکلاتی به کویت

میوه خشک موز شکلاتی برای بچه ها

میوه خشک موز شکلاتی برای بچه ها میوه های خشک شکلاتی یکی از بهترین تنقلات برای بچه ها می باشد. از این چیپس های شکلاتی می توان به موز، آناناس، سیب و… اشاره کرد. موز یکی از میوه های خشک شده می باشد که با ترکیب شکلات آب شده، طعمی عالی و بی نظیر می گیرد.

با توجه به خواص شکلات، انرژی بالای آن، داشتن کافئین و قند و… نیاز بدن را تامین میکند و باعث شادابی و نشاط می گردد. معمولا موز پس از شستشو و پوست گیری به کمک دستگاه های سورتینگ، به صورت ورقه ای خشک و دسته بندی می شود. سپس موز های خشک شده را با شکلات آب شده آغشته می کنند و پس از اینکه شکلات در دمای سرد سفت شد، آن را در بسته بندی های فله ای و جزئی در اختیار مردم قرار می دهند.

اگر شما هم می خواهید این میان وعده خوش طعم را برای کودکانتان در منزل تهیه کنید، می توانید پس از شستشو پوست موز را بگیرید و سپس با چاقو، موز را به صورت ورقه ای خرد کنید سپس در فر، روی بخاری یا شوفاژ و حتی زیر نور آفتاب خشک کنید. قبل از اینکه آن را خشک کنید، می توانید روی موز کمی آبلیمو بمالید تا از سیاه شدن آن جلوگیری کند.

سپس پس از خشک شدن می توانید شکلات تخته ای را به روش  بن ماری ذوب کنید و موز را به شکلات آب شده آغشته کنید سپس در ظرفی سرو کنید و در یخچال بگذارید تا شکلات کمی سفت شود و خودش را بگیرد. سپس می توانید به عنوان میان وعده برای کودکانتان سرو کنید یا حتی برای پذیرایی از مهمانانتان استفاده کنید. میوه خشک موز جایگزین بسیار مناسبی برای قند و شیرین کننده های مصنوعی می باشد.

بزرگترین صادرکننده میوه خشک شکلاتی

بزرگترین صادرکننده میوه خشک شکلاتی بزرگترین صادر کننده میوه خشک شکلاتی، این محصول را با کیفیتی عالی و بی نظیر به سایر کشور ها عرضه می کند. میوه های خشک شکلاتی شامل آناناس، موز، سیب، توت فرنگی و… می باشد. بسیاری از افراد می خواهند این محصول را به صورت مستقیم و بدون اتلاف وقت خریداری نمایند، از این رو ما وب سایت اینترنتی راه اندازی کردیم تا بتوانید به راحتی خرید خود را انجام دهید.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید