مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات میوه خشک حبه ای به روسیه

آنچه در این مقاله می خوانید...

عوامل موثر بر کیفیت میوه خشک حبه ایتولیدکنندگان میوه خشک حبه ای در بازار

صادرات میوه خشک حبه ای به روسیه، از جانب بزرگترین شرکت بازرگانی انجام می شود. این کشور بازار بسیار بکری در این زمینه دارد. روسیه به علت دور بودن از مناطقی که میوه های رنگارنگ دارد و خود نیز زمینه کشت هر نوع میوه ای را ندارد، مشتری بسیار خوبی برای ما ایرانیان به شمار می رود. البته صادرات چنین اقلامی به صورت استاندارد، با بهترین کیفیت و تنوع بالایی انجام می شود.

صادرات میوه خشک حبه ای به روسیه

عوامل موثر بر کیفیت میوه خشک حبه ای

عوامل موثر بر کیفیت میوه خشک حبه ای میوه های خشک را به اشکال مختلفی در می آورند که حبه ای یکی از نمونه های متنوع آن است. آن ها در سایزهای کوچک و بزرگ فرآوری می گردند و سپس عرضه می شوند. اما می خواهیم به عوامل موثر بر کیفیت میوه خشک حبه ای در این بخش اشاره کنیم که عبارتند از:

  • انتخاب میوه مسئله مهمی می باشد. آنها باید سالم باشند.
  • نوع فرآوری نیز مهم است. محصولاتی که ارگانیک و بدون مواد افزودنی خشک می شوند، جایگاه ویژه ای دارند.
  • رعایت اصول بهداشتی هم یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر کیفیت است. بی تردید مشتری میوه هایی که دارای لکه های سیاه و خس و خاشاک باشد را نمی پسندد.
  • شکل ظاهری خود فرآورده هم مهم است. باید به گونه ای تولید صورت گرفته باشد که شاهد چروکیدگی نباشیم.
  • همین طور رعایت کردن استانداردها نیز خود موضوع با اهمیت می باشد که شرکت های بزرگ با نشان سیب سلامت کالای خود را ارائه می کنند.

از این بحث ها گذشته، میوه هایی که در بسته بندی های خاصی قرار می گیرند نیز به دلیل به دور بودن از آلودگی های محیط، با کیفیت خوانده می شوند. اگرچه برخی از میوه های فله نیز تمیز هستند.

تولیدکنندگان میوه خشک حبه ای در بازار

تولیدکنندگان میوه خشک حبه ای در بازار در بازار انواع میوه خشک حبه ای وجود دارد که مثلاً می شود به نوع کیوی، موز، سیب و غیره اشاره کرد. تولیدکنندگان، این فرآورده ها را اما می توان به دو بخش دسته بندی کرد. یکی آنهایی که به روش های سنتی و دستی اقدام به این کار می نمایند و دیگری، شرکت های بزرگ صنعتی که تمام امور را به وسیله دستگاه انجام می دهند.

به این ترتیب، می توان حدس زد که چرا با کیفیت های مختلف از محصولات در بازار مواجه هستیم. اما تولیدی ها محصولات شان را با طعم های خاصی نیز ارائه می دهند. آنها در هنگام فرآوری مواد افزودنی نیز علاوه می کنند که برای نمونه می توان به میوه خشک شکری اشاره کرد.

روی هم رفته، شرکت ها تمام توان خود را به خرج می دهند تا میوه هایی درجه یک، خوشمزه و تمیر را ارائه دهند.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید