مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش عمده میوه خشک عمده صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خشک کردن میوه در خانه با روشی مخصوصتولید کننده بهترین میوه خشک عمده صادراتی

میوه خشک یکی از محصولات تولید شده از میوه های تازه است که در تمام سال در بازار مصرف وجود دارد و به دلیل خواصی که برای بدن دارد و همچنین راحتی استفاده تبدیل به میان وعده خوشمزه و جایگزین تنقلات ناسالم شده است. سفارش میوه خشک عمده صادراتی از مرکز فروش غیر حضوری باعث کاهش قیمت بسته بندی شده و مصرف کنندگان محصولی با کیفیت را با قیمتی مناسب خریداری می کنند.

سفارش عمده میوه خشک عمده صادراتی

خشک کردن میوه در خانه با روشی مخصوص

خشک کردن میوه در خانه با روشی مخصوص خشک کردن میوه در ایران از زمان قدیم انجام می شده است چرا که خشک کردن میوه بهترین راهکار برای حفظ مواد مغذی میوه ها و کاهش حجم آن ها برای مصرف در فصول دیگر سال بود. علاوه بر این بخار شدن آب میان بافتی میوه ها، از خراب شدن آن ها جلوگیری می کرد.

امروزه علاوه بر روش آفتاب خشک و سایه خشک برای خشک کردن میوه ها، بخاری، شوفاژ و فر نیز در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند و دستگاه های میوه خشک کن خانگی و صنعتی نیز راحت ترین روش جدید خشک کردن میوه ها است.

روش های خشک کردن میوه در خانه را بیان می کنیم و شما بر اساس امکانات خود می توانید استفاده کنید.

  • برای خشک کردن میوه ها، ابتدا باید میوه های سالم و رسیده را به خوبی شسته و ضد عفونی کنید. سپس آن ها را کاملا خشک کنید
  • میوه ها را به اندازه یکسان اسلایس کنید. اگر میوه حبه ای می خواهید تکه های میوه را یک اندازه خرد کنید.
  • برای خشک کردن میوه ها با بخاری، آن ها را روی سینی بچینید و روی بخاری بگذارید. هر چند ساعت میوه ها را پشت و رو کنید تا هر دو طرف به یک اندازه خشک شوند.
  • برای خشک کردن با شوفاژ، به دلیل این که قرار دادن سینی روی ان سخت است، بهتر است فویل روی شوفاژ بکشید و میوه ها را روی ان بچینید. میوه ها را پشت و رو کنید تا خشک شوند.
  • برای خشک کردن با دستگاه میوه خشک کن نیز میوه ها را روی سینی دستگاه بچینید. دستگاه را در درجه حرارت مناسب قرار دهید. پس از گذشت چند ساعت به میوه ها سر بزنید.

تولید کننده بهترین میوه خشک عمده صادراتی

تولید کننده بهترین میوه خشک عمده صادراتی تولید کننده میوه خشک، با توجه به استقبال مصرف کنندگان داخلی و خارجی از انواع میوه خشک، با بهره گیری از بهترین دستگاه ها میوه ها را خشک و بسته بندی می کند. این مرکز به طور مستقیم با تولید کنندگان در ارتباط است و محصولات را بدون واسطه به دست مصرف کنندگان می رساند.

خرید میوه خشک صادراتی به صورت عمده از این مجموعه، برای مصرف کنندگان بسیار مقرون به صرفه است. چرا که خرید به صورت عمده به کاهش هزینه های بسته بندی و حمل و نقل کمک می کند و مصرف کنندگان میوه خشک با کیفیت را با کمترین قیمت خریداری می کنند.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید