مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید ویژه میوه خشک بسته بندی 450 گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بسته بندی میوه خشک لیوانیقیمت جدید میوه خشک خارجی بسته بندی شده

امروزه برای خرید ویژه میوه خشک بسته بندی 450 گرمی و بر اساس ذائقه و انتخاب بسته به سلیقه افراد کافی است که از طریق نمایندگان پخش یا عرضه کنندگان این گونه از محصولات ارتباط برقرار کنید و این محصولات خوشمزه و پر انرژی را به صورت فله ای یا به روش عمده خریداری نمائید زیرا خرید به این روش به نفع خریدار بوده و از قیمت مناسبی برخوردار می باشد و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیز می باشد.

خرید ویژه میوه خشک بسته بندی 450 گرمی

بسته بندی میوه خشک لیوانی

بسته بندی میوه خشک لیوانی

در حال حاضر بسته بندی میوه خشک لیوانی با بهترین کیفیت صورت می گیرد که کاملا بهداشتی و طبیعی بوده و در نوع خود منحصر به فرد می باشد و مناسب برای تمامی گروه های سنی می باشد که این گونه محصولات در ظروف عالی از جمله لیوانی و غیره بسته بندی می شوند و از قدرت ماندگاری بالایی برخوردار است.

شایان ذکر است که از میوه خشک می توانید به عنوان یک پذیرایی فوق العاده عالی در مجالس، دورهمی ها، مهمانی ها و شب نشینی ها، اداره جات نیز از آن استفاده کنید.

نکته: برای ماندگاری بهتر است که در یخچال نگهداری کنید که زمان نگهداری طولانی آن 12الی 18ماه می باشد.

لازم به ذکر است که میوه های خشک به دلیل خاصیت فراوانی که دارد مناسب برای کودکان و سایر افراد می باشد و می تواند یک میان وعده خوب به خصوص برای کودکان که از تنقلات نامناسبی مانند: پفک، چیپس و غیره استفاده می نمایند، جایگزین فوق العاده خوبی برای آنان باشد.

امروزه مرغوب ترین میوه ها نیز به روش سنتی و خانگی  و یا این که با دستگاه های مدرن و پیشرفته صنعتی و یا نیمه صنعتی انجام می شود که به صورت حلقه ای خشک شده می باشد و به لحاظ داشتن تنوع زیاد از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد که مشتریان زیادی را به این سمت سوق داده است و همچنین به دلیل کیفیت مطلوب و نیز بسته بندی های زیبا مثل جعبه های چوبی خاتم و یا جعبه های کادویی بسیار شکیل در مدل های گوناگون، قابلیت صادرات را به کشورهای خارجی دارد که همین امر سبب پیشرفت فراوانی در اقتصاد کشور عزیزمان ایران شده است.

قیمت جدید میوه خشک خارجی بسته بندی شده

قیمت جدید میوه خشک خارجی بسته بندی شده

امروزه قیمت جدید میوه خشک 450 گرمی خارجی بسته بندی شده بر اساس وزن، داشتن طعم و عطر بی نظیر آن، شکل ظاهری میوه، ساده بودن یا مخلوط شدن میوه خشک، به لحاظ نوع بسته بندی با دستگاه یا دستی متفاوت می باشد که تولید کنندگان مبنای قیمت فروش را بر اساس یکسری فاکتورهای مختلف می سنجند.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید