مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید انبوه میوه خشک تکه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

زمان خشک کردن میوه در میوه خشک کنتوزیع کننده بهترین میوه خشک تکه ای

میوه خشک تکه ای یکی از انواع خشکباری است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. تولید میوه خشک تکه ای به دلیل استقبال مصرف کنندگان داخلی و خارجی به صورت انبوه صورت می گیرد.

توزیع کننده میوه خشک با توجه به نیاز و سلیقه مصرف کنندگان بهترین انواع میوه خشک را از تولید کنندگان خریداری کرده و بدون واسطه به دست مصرف کنندگان می رسانند.

تولید انبوه میوه خشک تکه ای

زمان خشک کردن میوه در میوه خشک کن

زمان خشک کردن میوه در میوه خشک کن خشک کردن میوه در ایران سابقه طولانی دارد و برای افزایش طول عمر میوه آن را در آفتاب یا سایه خشک می کردند. برای خشک کردن میوه ها در آفتاب یا سایه زمان زیادی نیاز بود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولید محصولات جدید، خشک کردن میوه ساده تر شده و زمان کمتری می گیرد. یکی از این موارد دستگاه میوه خشک کن است که در ابعاد خانگی و صنعتی تولید می شود.

مدت زمان لازم برای خشک کردن میوه در میوه خشک کن به مواردی مانند آب موجود در میوه، مقدار میوه چیده شده در دستگاه، ضخامت و نوع برش میوه ها (ورقه ای یا تکه ای) بستگی دارد. نکته قابل توجه این است که رطوبت محل مورد استفاده نیز بر این زمان تاثیر گزار است.

برای خشک کردن میوه ها در جه استانداردی بین ۵۰ تا ۶۰ درجه سانتی گراد وجود دارد. شما میتوانید درجه میوه خشک کن را پایین تر یا بالاتر از این درجه قرار دهید.

مدت زمان خشک کردن نیز بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت است. پس از گذشت ۲۴ ساعت، هر چند ساعت یک بار میوه ها را بررسی کنید و هر زمان که به مقدار کافی خشک شده بودند از دستگاه خارج کنید.

تنها نکته این است که اگر دما کمتر باشد، مدت زمان بیشتری طول می کشد تا میوه خشک شود و اگر دما بیشتر باشد احتمال زیاد خشک شدن میوه ها وجود دارد. به همین دلیل بررسی میوه ها بسیار مهم است.

اگر میوه ها خشک نشده بودند آن ها را از دستگاه خارج نکنید، چرا که وجود آب در میوه باعث خراب شدن زودتر میوه ها و چسبیدن آن ها به هم می شود‌.

توزیع کننده بهترین میوه خشک تکه ای

توزیع کننده بهترین میوه خشک تکه ای با افزایش تقاضای مصرف کنندگان برای خرید میوه خشک تکه ای، این مرکز به عنوان توزیع کننده بهترین میوه خشک فعالیت خود را گسترش داده تا رضایت مشتریان بیشتری را جلب کند.

روش های متنوع تلفنی و اینترنتی برای ثبت سفارشات شما وجود دارد. شما می توانید شماره تماس و مشخصات خود را در این سایت ثبت کنید تا مشاورین فروش در اسرع وقت با شما تماس گرفته و سفارشات شما را ثبت کنند.

علاوه بر این شما می توانید به طور مستقیم با مسئولین فروش سایت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید .

سفارشات شما از بهترین انواع میوه خشک تکه ای تهیه و به دست شما خواهد رسید.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید