مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید انبوه میوه خشک ترش فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

آموزش خشک کردن میوه در ماکروفرتوزیع کننده عمده میوه خشک ترش فله

امروزه تولید میوه خشک فله به روش های مختلف سنتی و صنعتی با بهترین کیفیت انجام می شود و شرکت های متعددی در حوزه تولید انواع میوه خشک فعالیت می کنند و این محصول را با بهره گیری از میوه های تازه و باکیفیت و به شیوه ای کاملا بهداشتی تولید می کنند و پس از آماده شدن در بسته بندی های متنوع و استاندارد راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می نمایند.

تولید انبوه میوه خشک ترش فله

آموزش خشک کردن میوه در ماکروفر

آموزش خشک کردن میوه در ماکروفر

یکی از روش های خشک کردن میوه قرار دادن آنها در مایکروفر می‌ باشد. ابتدا باید میوه های سالم و رسیده را انتخاب کنید و بهتر است میوه ها عاری از هرگونه خرابی باشد سپس میوه ها را به خوبی شسته و تمیز کنید و بعد به صورت ورقه ای آنها را برش داده و میوه های هسته دار را باید از هسته جدا کنید و برای پیشگیری از سیاه شدن برخی میوه مانند موز و یا سیب و … از مقداری آبلیمو و شکر استفاده کنید.

از کاغذ روغنی در سینی فر استفاده کنید و میوه ها را به فاصله مناسب در سینی بچینید و به مدت 5 الی 10 دقیقه با توجه به نوع میوه در مایکروفر با درجه حرارت مناسب قرار دهید و مرتب میوه ها را بررسی کنید و آنها را جابجا کنید تا به خوبی و به صورت یکدست خشک شوند و هنگامی که ظاهری چروکیده پیدا کردند، بهتر است از مایکروفر خارج شوند.

توزیع کننده عمده میوه خشک ترش فله

توزیع کننده عمده میوه خشک ترش فله

در کشور ما به دلیل شرایط آب و هوایی مساعد و خاک حاصلخیز انواع میوه های تابستانی و پاییزی تولید می شود و حجم قابل توجهی از آنها پس از برداشت برای خشک کردن راهی کارخانه تولید کننده می شود و در آنجا بوسیله دستگاه های پیشرفته به خوبی شستشو و ضد عفونی شده و توسط تجهیزات مدرن عملیات خشک شدن میوه ها انجام می شود.

یکی از معتبرترین مراکز توزیع کننده میوه خشک ترش فله همین شرکت می باشد که انواع این محصول را با بهترین قیمت و کیفیتی عالی به مشتریان ارائه کند. با تماس با کارشناسان واحد فروش می توانید اطلاعات بیشتری در خصوص نحوه سفارش و ارسال محصول به دست آورید.

در این مرکز امکانات و شرایط آسانی مهیا شده است تا مشتری بتواند در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه محصول دلخواه را انتخاب و خریداری نماید و پس از ثبت کردن سفارش محصول در زمان مقرر با بهترین بسته بندی به آدرس مورد نظر مشتری ارسال خواهد شد که این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت است. امروزه اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید