مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدکنندگان میوه خشک قرمز ترش

آنچه در این مقاله می خوانید...

میوه خشک قرمز ترش چیست؟بزرگترین صادرات میوه خشک قرمز طبیعی

خشک کردن میوه ها ترفندی است که می توان با انجام دادن آن میوه را در تمامی فصول داشت و از آن لذت برد، و بدون نیاز به تجهیزات و در خانه هم می توان حتی با میوه هایی که قسمتی از آن ها خراب شده این خوراکی را تهیه دید. میوه خشک قرمز از پر استفاده ترین میوه های خشک است که جدا از خوردن آن به عنوان تنقلات برای طعم دهنده غذا هم استفاده کرد و مزه ترشی غذا را مانند لیمو عمانی تامین می کند.

این خوراکی خوشمزه را یا از آلو جنگلی یا از آلو شابلون درست می کنند که این دو میوه را در مناطق یا دوره ی خاصی از سال داریم اما با خشک کردن می توانیم با همان کیفیت آن را برای کل سال ذخیره کرد.

تولیدکنندگان میوه خشک قرمز ترش

میوه خشک قرمز ترش چیست؟

میوه خشک قرمز ترش چیست؟ میوه تازه این خشکبار بیشتر در نیشابور می روید و از جمله فعالیت های زنان این خطه تهیه میوه خشک از آن است. برای ترشی اکثر غذا ها از لیمو عمانی استفاده می کنند اما در بعضی غذا ها مثل خورشت مرغ هم می توان میوه خشک ترش که به آن آلو خورشتی هم می گویند، را جایگزین کرد و طعم بسیار مطبوعی را از آن گرفت.

از جمله خواص این میوه می توان به جلوگیری از چربی خون بالا، سرطان و پیری سلول ها، تعیین مزاج و کاهش التهاب بدن به علت طبع سرد اشاره کرد. اما مصرف آن برای سرد مزاجان توصیه نمی شود. این میوه غنی از ویتامین ث و ویتامین های خانواده ب است. و از حالت تهوع و سر گیجه جلوگیری می کند. از طرف دیگر اگر پوست میوه را بگیرند و بعد خشک کنند تبدیل بهآلو بخارا می شود که ترشی آن کمتر از آلو خورشتی است.

بزرگترین صادرات میوه خشک قرمز طبیعی

بزرگترین صادرات میوه خشک قرمز طبیعی

البته خشک کردن میوه جات به طور صنعتی هم پیش می رود که برای تسریع روند کار نیاز به تجهیزاتی مانند وسایل شستشو، پوست کن ها، اسلایسر، و خشک کن های صنعتی است.

کشور ما با آب و هوا چهار فصل می تواند اکثر انواع میوه را در خاک خود پرورش دهد و با کیفیت عالی آن ها را در سطح جهانی عرضه کند. صادرات میوه خشک به این جهت که می تواند از میوه های درجه پایین صنعت کشاورزی استفاده کند و مواد اولیه بسیار کم ارزشی دارد باعث سود آوری بسیار زیاد و متقابلا رشد این صنعت می شود. خشکبار صادراتی ایران در شرایط استاندارد و کاملا بهداشتی تولید می شود و به همین دلیل همین خواهان خود را داشته است.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید