مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع میوه خشک توت فرنگی مرغوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات میوه خشک توت فرنگی مرغوبقیمت میوه خشک توت فرنگی مرغوب

میوه خشک توت فرنگی سرشار از آنتی اکسیدان های قوی و ترکیبات معدنی مهم است لذا مصرف آن در سلامت کلی بدن اهمیت زیادی دارد. خشک شده توت فرنگی دارنده بسیاری از خواصی است که در میوه تازه توت فرنگی موجود است بنابراین می توان از آن بجای تنقلات مضر به فراوانی استفاده کرد.

توزیع میوه خشک توت فرنگی در کیفیت عالی به صورت بسته بندی شده در وزن های مختلف انجام می گیرد و در میزان عرضه آن محدودیتی نیست و می توان آن را در هر مقداری خریداری کرد.

توزیع میوه خشک توت فرنگی مرغوب

خصوصیات میوه خشک توت فرنگی مرغوب

خصوصیات میوه خشک توت فرنگی مرغوب توت فرنگی از میوه های خوشمزه و مفید می باشد اما به دلیل مدت زمان کوتاه نگهداری در تمام طول سال نمی توان از آن به صورت تازه استفاده کرد به همین دلیل هر ساله مقدار زیادی از این میوه به صورت خشک شده در آمده و در بازار توزیع می گردد.

خصوصیات میوه خشک توت فرنگی شامل موارد بسیاری از این قبیل می باشد: در این میوه خشک ترکیباتی وجود دارد که از ایجاد لخته خون درون رگ ها جلوگیری می کند و التهاب را برطرف می کند و از این طریق احتمال مبتلا شدن به بیماریهای قلبی و عروقی و سکته را به میزان زیادی کاهش می دهد.

خشک شده توت فرنگی از ایجاد رادیکال های آزاد که عامل ایجاد بیماری سرطان می باشند جلوگیری می کند، منبعی سرشار از پتاسیم می باشد لذا کاهنده خوبی برای فشار خون بالا می باشد. مصرف آن موجب می شود که خون و دیگر مواد مغذی به فراوانی در اختیار مغز قرار بگیرند و از جهت افسردگی را کاهش می دهد.

خشک شده توت فرنگی برای افزایش اشتها مفید است و فیبر موجود در آن به تسریع و بهبود عمل گوارش مواد غذایی کمک فراوانی می کند علاوه بر ذکر مواد گفته شده این میوه خشک خواص دیگری هم دارد.

قیمت میوه خشک توت فرنگی مرغوب

قیمت میوه خشک توت فرنگی مرغوب قیمت میوه خشک توت فرنگی بستگی به عواملی همچون کیفیت و میزان تولید و عرضه آن در بازار دارد علاوه بر این نیز قیمت این میوه خشک نیز در انواع بسته بندی شده و فله ای هم تفاوت دارد.

با کیفیت ترین نوع توت فرنگی خشک که دارای طعمی مناسب است نسبت به انواع دیگر قیمت بالاتری خواهد داشت. قیمت این محصول نیز به دلیل نوسانات حاکم بر بازار دائما در حال تغییر می باشد به همین جهت نمی توان عدد ثابتی را به عنوان قیمت آن بیان کرد.

در مواقعی که این محصول در اثر تولید فراوان به میزان کافی در بازار فروش عرضه می شود و کمبودی احساس نمی شود می توان آن را با قیمتی مناسب هم تهیه کرد.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید