مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش خشکبار استان زنجان

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای جامع برای خرید انواع خشکبار سالمصادرات بهترین خشکبار ایران به عمان

بازار فروش خشکبار زنجان با توجه به  اینکه استطاعت مردم در خرید بسیار کم شده است و  در حقیقت آمار خرید کاهش پیدا کرده است متاسفانه  راکد شده است.

 همانطور که  خشکبار در بازار زنجان کمیت و کیفیت متفاوتی دارند به همین میزان هم قیمت ها متفاوت است. 

بازار فروش خشکبار استان زنجان

راهنمای جامع برای خرید انواع خشکبار سالم

راهنمای جامع برای خرید انواع خشکبار سالم خشکبار با توجه به اینکه ممکن است در یک محیط مرطوب نگهداری شده باشد امکان رشد کپک و قارچ نیز در آجیل امکان پذیر است. بنابراین اگر قصد خرید خشکبار  را دارید بهتر است از مراکز معتبر و فروشگاه های شناخته شده خریداری نمایید . خشکباری که توسط فروشندگان و تولیدکنندگان برای جلوه بیشتر و جذب بیشتر مشتریان رنگ شده و براقی آن شما را به خود جذب می کند حرید آن صد درصد اشتباه است چون با خوردن این آجیل شما سم به بدن خود وارد می کنید. 

هرگونه منفذی که در خشکبار باشد و یا تازه نباشد از کیفیت خوبی قطعا برخوردار نیست. نگهداری و ماندگاری خشکبار به صورت خام بیشتر است به نسبت خشکباری که بو داده شده است. حتی المقدور از خرید پسته هایی که دهان بازی دارند جدا خودداری کنید چون به صورت طبیعی و نرمال دهان این پسته ها باز نیست و با یک فرایندی که روی این پسته ها صورت می گیرد این اتفاق می افتد.

برای خرید انواع خشکبار سالم به هیچ عنوان سراغ دوره گردها نروید و سعی کنید از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید. مصرف آجیل و خشکبار برای سلامت بدن بسیار مفید فایده است و در طول روز در اندازه هر چقدر کم حتما سعی کنید از هر کدام مقداری تناول کنید.

البته قدرت مالی مردم ایران با توجه به افزایش نرخ تورم و تحریم های موجود بسیار کم شده است. اما مصرف اندک آن نیز خوب است. 

صادرات بهترین خشکبار ایران به عمان

صادرات بهترین خشکبار ایران به عمان خوشبختانه صادرات خشکبار ایران به کشور عمان از آمار بسیار خوبی برخوردار است و رو به افزایش نیز هست .معمولا صادرات خشکبار و زعفران به عمان از کیفیت خوبی برخوردار است.

با توجه به اینکه ایران و عمان از نظر موقعیت جغرافیایی به هم نزدیک هستند  ایران  توانسته است تا کنون  صادرات خوبی به این کشور داشته باشد. البته به غیر از صادرات خشکبار ایران مواد غذایی دیگری همچون خرما در انواع و اقسام به کشور عمان صادر می کند .ناگفته نماند صادرات  برخی از اقلام مواد غذایی مثل برنج و یا چای و میوه  نیازی به پرداخت عوارض گمرکی ندارند.

روی هم رفته باید گفت صادرات ایران به کشور عمان از موفقیت چشمگیری برخوردار است که اکثرا در زمینه کشاورزی و مواد غذایی و سرویس دهی فنی و خدمات مهندسی است.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید