مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار عمده میوه خشک مرغوب در سال 99

آنچه در این مقاله می خوانید...

از تولید تا مصرف انواع میوه خشکقیمت روز میوه خشک مرغوب بسته بندی

میوه خشک از جمله خوراکی های پرخاصیت و سالم است که از مواد طبیعی حاصل می شود. میوه خشک مرغوب از میوه جات رسیده و بهداشتی تولید شده و در خط تولید آن از هیچ گونه مواد افزودنی و نگهدارنده ی شیمیایی استفاده نمی شود. این میوه ها بسیار پرخاصیت هستند. بازار عمده میوه خشک مرغوب در سال 99 با استقبال بی نظیری رو به رو می باشد. این محصول خوراکی در بسته بندی بهداشتی و استاندارد به بازار عرضه می شود. 

بازار عمده میوه خشک مرغوب در سال 99

از تولید تا مصرف انواع میوه خشک

از تولید تا مصرف انواع میوه خشک برای خشک کردن میوه خشک دو روش سنتی و صنعتی وجود دارد. میوه خشک مرغوب از روشی تولید می شود که خواص و کیفیت آن حفظ شده و کمتر تحت تاثیر قرار می گیردد. در زمان خشک کردن و رطوبت زدایی این میوه ها دمایی که در نظر گرفته می شود استاندارد بوده تا مواد مغذی و معدنی موجود در آنها از بین نرود. 

تولید میوه خشک به روش صنعتی این گونه است که ابتدا میوه ها به روش کاملا بهداشتی شسته می شوندتا سموم کشاورزی روی آنها از بین برود. در مرحله ی بعدی میوه ها به صورت تکه تکه شده و یا اسلایش شده در می آیند. در این مرحله بسته به نوع میوه برش آن ممکن است به صورت حلقه ای، ورقه شده و یا خلالی باشد. 

مصرف میوه خشک شده می تواند در میان وعده انجام شود. میوه خشک حاوی آنتی اکسیدان فراوان و ویتامین های زیادیست و مصرف آن به افراد در سنین مختلف توصیه می شود. می توانید به جای مصرف خوراکی های پر روغن و یا با قند بالا از انواع میوه های خشک شده همچون هلو، سیب، کیوی، موز و … استفاده کنید. 

قیمت روز میوه خشک مرغوب بسته بندی

قیمت روز میوه خشک مرغوب بسته بندی انواع میوه جات خشک شده از جمله میوه خشک هلو را می توانید در بسته بندی بهداشتی به صورت عمده سفارش دهید. قیمت روز میوه خشک مرغوب بسته بندی که در این مرکز فروش تخصصی و معتبر عرضه می شود، بسیار ارزان و مناسب می باشد. 

قیمت میوه خشک عمده بسیار ارزان تر از قیمت خرده ی آن خواهد بود. با توجه به ماندگاری بالای این محصول توصیه می شود آن را به صورت یکجا و عمده تهیه و خریداری کنید. با خرید مستقیم و بدون واسطه می توانید با کیفیت ترین نوع این محصول را با کیفیت درجه یک و ممتاز تهیه و خریداری کنید. 

ثبت سفارش این محصول به صورت آنلاین وجود داشته و با کیفیت تضمینی و بالا در زمان کوتاهی تحویل داده خواهد شد. 

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید