مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرجع عرضه خرمالو خشک طعم دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

طعم های مختلف انواع خرمالو خشک در بازارقیمت خرمالو خشک طعم دار بسته بندی شده

در مرجع عرضه خرمالو خشک طعم دار این محصولات هم  به صورت بسته بندی شده و هم به صورت فله‌ ای به فروش می‌ رسند. تمامی خرمالو های خشک شده ای که در این نمایندگی وجود دارند از کیفیت بالا و طعم بی نظیری برخوردار هستند که به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولیدکنندگان خریداری شده و با درصد سود اندکی به فروش می‌ رسند.

مرجع عرضه خرمالو خشک طعم دار

طعم های مختلف انواع خرمالو خشک در بازار

طعم های مختلف انواع خرمالو خشک در بازار از طعم های مختلف انواع خرمالو خشک بهداشتی موجود در بازار می‌توان به طعم هل دار و طعم شکری این محصولات اشاره کرد. معمولاً کارخانه هایی که به تولید این نوع میوه خشک مشغول هستند با استفاده از دستگاه های مجهز و مدرن به صورت کاملا مکانیزه انواع خرمالوهای خشک شده را  با شکر و یا هل و ژلاتین طعم دار نموده و برای فروش به بازار عرضه می نمایند.

در طب سنتی خوردن خرمالو خشک با طعم های هل و گل محمدی به دلیل طبع گرم برای افراد سرد مزاج بسیار توصیه شده است.

امروزه این محصولات جایگزین تنقلات ناسالم در سبد تغذیه خانواده‌ها قرار گرفته اند و بیشتر افراد سعی می‌کنند که برای کودکان خود از این محصولات خریداری نمایند. استفاده از این محصولات در میان وعده ها می تواند به عنوان یک منبع غنی از انواع ویتامین ها شناخته شود. بنابراین بیش تر خانواده ها سعی می کنند که از خرمالو خشک شده به عنوان تنقلات سالم برای کودکان خود استفاده نمایند.

این خوراکی منبع غنی از آهن، کلسیم، پتاسیم و فسفر می‌ باشد که خوردن آن نیاز روزانه بدن به انواع مواد معدنی را تامین می کند.

قیمت خرمالو خشک طعم دار بسته بندی شده

قیمت خرمالو خشک طعم دار بسته بندی شده قیمت خرمالو خشک طعم دار بسته بندی شده به نسبت نوع فله ای آن مقداری گران‌تر می‌ باشد و دلیل گران تر بودن آن مقدار هزینه می باشد که برای بسته بندی کردن این محصول در نظر گرفته شده است.

اما به طور کلی باید ذکر نمود که این نمایندگی با عرضه انواع خرمالو خشک با طعم های مختلف به صورت بسته بندی شده توانسته است افراد بسیاری برای خرید این محصولات جذب نماید. همچنین به دلیل این که این مرکز به عنوان توزیع کننده اصلی انواع میوه خشک در کشور به شمار می‌ رود این محصولات را با بالاترین کیفیت به فروش می رساند.

بیشتر فروشندگان خرمالو خشک شده از سراسر کشور، محصولات خود را به صورت عمده و کلی در این مرکز ثبت سفارش می‌ کنند تا برایشان به صورت رایگان ارسال گردد. به دلیل تولید انبوه این نوع از میوه خشک سالانه حجم بالایی از آن به کشورهای همسایه نیز صادر می‌ شود و موجب سودآوری بالایی برای کشور می گردد.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید