مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده اصلی میوه خشک شده ممتاز

آنچه در این مقاله می خوانید...

میوه خشک شده ممتاز جعبه دارصادرات بهترین میوه خشک اعلا به ترکیه

تولید و کشت میوه ها ، سالانه در حجم بالایی انجام می شود و به صورت تازه و خشک به کشورهای مختلف صادر می شود.  میوه ها به دلیل داشتن خواص فراوان و میوه های محبوب می توانند به عنوان یکی از محصولات ایده آل و صادراتی ایران معرفی شوند. میزان صادرات این محصول و فرآوری آن در زمان برداشت به اوج خود می رسد. خریدار این محصول برای اطمینان از ضمانت و کیفیت درجه یک خود بهتر است از یک شرکت معتبر صادراتی خریداری کند. در این مقاله در مورد مباحثی از قبیل:  میوه خشک شده ،میوه خشک صادراتی ،میوه خشک ممتاز می پردازیم

فروشنده اصلی میوه خشک شده ممتاز

میوه خشک شده ممتاز جعبه دار

میوه خشک شده ممتاز جعبه دار ارزش غذایی و ویتامین ها در محصولات خشک شده بسیار بالاتر از محصولات سیستم معمولی است. اینها شامل بیشتر بودن ویتامین ها از جمله ویتامین B ، ویتامین C ، ویتامین E ، لیکوپن و مواد معدنی مانند منیزیم ، آهن و روی در محصولات باغی مانند پرتقال و وجود آنتی اکسیدان ها و اسیدهای آمینه مفید در سایر محصولات است.

میوه های خشک شده حاوی آنتی اکسیدان بیشتری هستند. آنتی اکسیدان های فنلی در میوه خشک شده (50٪ بیشتر از محصولات خشک نشده) هستند.

 محصولات میوه های خشک شده سالم تر بوده و آلودگی کمتری دارند. همچنین ، این محصولات حاوی مواد افزودنی غذایی نیستند و به طور طبیعی سالم تر هستند.

صادرات بهترین میوه خشک اعلا به ترکیه

صادرات بهترین میوه خشک اعلا به ترکیه

امروزه تولید میوه های خشک شده به صورت چشم گيري افزايش يافته است زيرا دارای خواص بسيار خوبي بوده و به همين دليل داراي شهرت بسيار بالايي در سطح کشور مي باشد و مي توان سود خوبي را از صادر نمودن آن کسب کرد.

دفاتر و شرکت هاي بازرگاني صادر کنندگان انواع میوه های خشک شده با کيفيت و استاندارد به ديگر کشورها بوده و با خريد عمده اين محصولات از کارخانه ها و يا شرکت هاي پخش کننده اين کالا ها را به کشورهاي مختلفي عرضه مي نمايند.

با صادرات اين محصولات به کشورهاي اروپايي به ویژه ترکیه مي توان از کالاي داخلي و توليد کنندگان اين محصول در ايران حمايت کرده و موجب اشتغال زايي و توليد انبوه اين محصول در ايران شد و به دليل مزاياي فراواني که صادرات دارد بسياري از دفاتر در اين زمينه فعاليت مي کنند.

اين محصولات به عنوان کالاهاي سودآور براي تاجران مي باشد و باعث مي شود تا اقتصاد و امور کشاورزی کشورمان رونق زيادي پيدا کرده و براي توسعه تجارت بسيار موثر و مفيد مي باشد.

معيار هاي انتخاب صادرکنندگان محصولات به خارج از کشور استاندارد بودن و کيفيت بالاي اين محصولات مي باشد ،که اگر کارخانه هاي توليد کننده اين معيار ها را داشته باشند از آنها به صورت عمده انواع محصولات را خريداري مي نمايند تا صادرات آن را انجام دهند.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید