مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات میوه خشک گلابی خوشمزه

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل فرآیند تولید انواع میوه خشکعرضه میوه خشک گلابی خوشمزه

صادرات میوه خشک گلابی خوشمزه توسط نمایندگی ها معتبر در سطح کشور صورت می گیرد. میوه خشک گلابی از انواع خوراکی ها موجود در بازار می باشد که بسیاری این میوه را به عنوان یک میان وعده کامل شناخته و از آن در جهت سلامتی خود تغذیه می کنند. میوه خشک گلابی از نظر مواد معدنی و ویتامین ها و فیبر غنی می باشد. از این طریق می توان حجم زیادی از گلابی تر را ذخیره نموده و در زمان ها دیگر از آن استفاده کرد.

صادرات میوه خشک گلابی خوشمزه

مراحل فرآیند تولید انواع میوه خشک

مراحل فرآیند تولید انواع میوه خشک مراحل فرایند تولید انواع میوه خشک به این صورت است که هر کدام یک از میوه ها مورد نظر را که به صورت کامل رسیده و آبدار هستند را با کیفیت قابل قبول انتخاب کرده و آن را بدون صدمه زدن جمع آوری می کنند.

برای این که گلابی را خشک کرد در ابتدا گلابی ها رسیده را جمع آوری کرده و آن را شست و شوی می دهند سپس با به کارگیری تجهیزات روز دنیا پوست آن را گرفته و در اشکال مختلف گلابی را خرد می کنند معمولا شکل برش گلابی به صورت دایره ای بوده است تا به راحتی بتوان آن را از نخ برای خشک کردن در برابر نور خورشید آویزان کرد.

یکی دیگر از میوه هایی که برای خشک کردن آن در کشور بیشتر اقدام می شود انگور نام دارد مه از این میوه کشمش را به دست می آورند برای خشک کردن انگور هم راه های متعددی وجود دارد که هر کدام یک با روش خاصی صورت می گیرد. کشمش را هم در برابر نور خورشید و هم به روش سایه می توان به دست آورد.

امروزه گوجه فرنگی را هم در داخل کشور خشک کرده و در زمینه های متعددی آن را استفاده می کنند برای این که این میوه را تهیه کنند گوجه فرنگی رسیده و قرمز رنگ را انتخاب کرده و پوست می گیرند و برای خشک کردن آن از تجهیزات مدرن استفاده می کنند.

عرضه میوه خشک گلابی خوشمزه

عرضه میوه خشک گلابی خوشمزه عرضه میوه خشک گلابی خوشمزه در داخل کشور با روش ها متعددی می تواند صورت گیرد بسیاری از نمایندکی ها میوه خشک را به روش عمده به مصرف کننده خود عرضه می دهند این روش به نفع مشتری بوده است چون میوه خشک با هزینه مقرون به صرفه تامین می شود.

روش دیگر برای به دست آوردن میوه خشک سفارش مستقیم آن بوده است که در این روش هم میوه خشک با قیمت ارزان تامین می شود علاقمندان میوه خشک را به صورت بدون واسطه هم می توانند تهیه کنند که این روش هم برای مصرف کننده مناسب بوده است.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید