مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات میوه خشک خیار به عراق

آنچه در این مقاله می خوانید...

خشک کردن خیار با 3 روش مختلفجدیدترین قیمت میوه خشک خیار 200 گرمی

میوه خشک خیار به عنوان یکی از مرغوبترین انواع میوه ها بوده که دارای خواص فوق العاده ای است. این محصول به سبب کیفیت بسیار بالایی که دارد به بسیاری از کشورهای همسایه مانند عراق صادر می شود. البته شما می توانید برای تهیه این محصول به هر میزانی که نیاز داشته باشید از طریق همین سایت اقدام نمایید.

صادرات میوه خشک خیار به عراق

خشک کردن خیار با 3 روش مختلف

خشک کردن خیار با 3 روش مختلف

 چیپس خیار 200گرمی یکی از فرآورده هایی است که از میوه های تازه گرفته می شود. امروزه از روش های سنتی و صنعتی برای خشک کردن و تولید چیپس میوه ها استفاده می شود.فرایند خشک کردن میوه در اصل روش مناسب برای محافظت از طعم و کیفیت میوه برای استفاده در سایر زمان ها می باشد.

سه روش مختلف خشک کردن خیار عبارتند از:

  • خشک کردن میوه در آفتاب
  • خشک کردن در فر
  • سرخ کردن


معمول ترین و ابتدایی ترین روش خشک کردن میوه استفاده از آفتاب و هوای تازه می باشد. در این روش معمولا میوه را پس از برش در هوای آزاد و زیر نور آفتاب قرار می دهند.

روش دیگر خشک کردن میوه استفاده از فر است که در واقع ترکیبی از جریان هوا و حرارت کم می باشد. خشک کردن در فر بهترین روشی است که می توان از آن استفاده نمود، زیرا شکر یا ماده افزودنی دیگری به آن نمیافزاید و تنها چندین ساعت برای این کار زمان لازم است.

فایده این کارها این است که در خانه صورت می گیرد و شما می توانید روی نتیجه کار خودتان کنترل و دقت نظر داشته باشید. کیفیت میوه خشک شده به اندازه تکه های میوه و مدت زمان خشک کردن آن بستگی دارد. روش سرخ کردن میوه برای خشک شدن آن نیز یکی از بهترین روش ها برای خشک کردن میوه های پر نشاسته و کم رطوبت مثل موز است.

همچنین می توان از دستگاه های میوه خشک کن نیز برای خشک کردن انواع میوه ها استفاده کرد. این کار در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی معمول تر است. اما دستگاه های خشک کن در اندازه ها و ابعاد متفاوتی نیز وجود دارد که می توان به راحتی از آنها در خانه استفاده نمود.

استفاده از دستگاه میوه خشک کن سبب می شود آب میوه به صورت خیلی آرام، آهسته و با حرارت خیلی کم تبخیر شود. اکثر این دستگاه های میوه خشک کن در کف خود المنت برقی دارند که روی آن یک هواکش برای تردد جریان هوا قرار دارد.

جدیدترین قیمت میوه خشک خیار 200 گرمی

جدیدترین قیمت میوه خشک خیار 200 گرمی جدیدترین قیمت میوه خشک خیار 200 گرمی را می توانید با چرخی در اینترنت پیدا نمایید. در حال حاضر صادرات خیار خشک به برخی از کشورهای همسایه مانند عراق تا حد بسیار زیادی ارزآوری برای کشور به همراه داشته است.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید