مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید میوه خشک تهران با ارزانترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

خشک کردن میوه خشک روی بخاریفروش فوری میوه خشک در بازار شیراز

برای خرید میوه خشک تهران با ارزانترین قیمت به بهترین فروشنده در این زمینه مراجعه نمایید. به این علت ما اصرار بر تهیه محصول از مرجع معتبر داریم که عرضه کننده، فرآورده هایی بهداشتی، استاندارد، تمیز و درجه یک را ارائه می دهد. از سویی، فروش میوه خشک، عمده و به شکل بسته ای و فله نیز انجام می شود. انواع چنین محصولاتی به ویژه میوه خشک زردآلو را می توان خیلی راحت تهیه کرد.

خشک کردن میوه خشک روی بخاری

جهت خشک کردن میوه خشک روی بخاری باید به نکاتی دقت کنید. مثلاً میوه های مرغوب را انتخاب کرده و خوش شستشو دهید. سپس آنها را با چاقوهای مخصوص و برنده، به اشکال نازک در آورید. نازک بودن، سبب می شود تا راحت و سریع خشک شود. البته دستگاه های خاصی هم برای برش زنی وجود دارند.

اما پس از این مرحله، اگر قصد دارید تا میوه را طعم دار کنید، به صورت تازه به آنها شهد، ادویه جات یا سایر افزودنی های دیگر را بیفزایید. اکنون زمان آن می رسد تا خشک کردن را انجام دهید که ما به می خواهیم روش روی بخاری را در زیر عنوان کنیم:

  • یک فویل آلومینیومی یا سینه آهنی ظریف را روی بخاری قرار دهید.
  • بهتر است که روی سینی یا فویل، یک پارچه نخی تمیز پهن کنید که پرز نداشته باشد.
  • میوه ها را روی آن با دقت بچینید.
  • سپس صبر کنید تا به مرور میوه ها خشک شوند. البته مدت زمان این فرآیند بستگی به ضخامت میوه و همینطور بالا و یا پایین بودن شعله بخاری هم دارد.
  • در آخر که میوه ها خشک شدند، آنها را درون ظرفی (ترجیحاً شیشه ای) ریخته و دربش را محکم کنید.

فروش فوری میوه خشک در بازار شیراز

در بازار شیراز فروش فوری میوه خشک از جانب عرضه کننده مورد اعتماد با قیمت های نازلی صورت می گیرد. می توانید از مجموعه ارائه دهنده، انواع میوه هایی نظیر کیوی، سیب، آلبالو، توت، انبه، موز و غیره فرآورده های خشک شده دیگر را به دست آورید.

میوه خشک تهران نیز در این بازار ارائه می شود. ولی توجه نمایید که این محصولات باید بدون کپک زدگی بوده و به روش های طبیعی خشک شده باشند. نداشتن مواد نگهدارنده یکی از مزیت های اصلی به شمار می رود که فروشنده برتر طبعاً نوع مرغوب و مفید را ارائه می دهد.

به هر صورت، همه مشتریان می توانند خرید را به صورت فله یا بسته ای با وزن های گوناگونی از طریق آنلاین هم سفارش دهند. این مجموعه اینترنتی، به سراسر کشور محصولات با کیفیت و سالم را توزیع می کند. برای درخواست خرید، با فروشنده سایت تماس بگیرید.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید