مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع انواع میوه خشک لیوانی در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

کیفیت میوه خشک مخلوط لیوانینرخ جدید میوه خشک لیوانی در کرمان

با افزایش آگاهی افراد در مورد خواص میوه خشک به تدریج این محصول به جایگزینی مناسب برای تنقلات تبدیل شده است. توزیع انواع میوه خشک لیوانی در بازار با قیمت مناسب و کیفیت عالی در حال انجام است و می تواند تامین کننده بخشی از نیاز بازار به این محصول با ارزش باشد. آیا شما می دانید چگونه می توان با مرکز توزیع این محصول تماس برقرار کرد؟

توزیع انواع میوه خشک لیوانی در بازار

کیفیت میوه خشک مخلوط لیوانی

کیفیت میوه خشک مخلوط لیوانی

میوه های خشک محصولاتی هستند که از میوه های تازه و با حذف رطوبت آنها به دست آمده و از نظر ارزش غذایی بسیار مقوی می باشند و برای سلامتی جسم می توانند بسیار مفید واقع شوند. این محصول به صورت فله یا بسته بندی شده در بازار وجود دارد. امروزه استفاده از میوه خشک در بسته بندی های لیوانی مرسوم شده است.

در این لیوان مخلوطی از چندین نوع میوه مختلف خشک شده وجود دارد. این لیوان ها معمولاً دارای وزنی از ۳۰ گرم به بالا بوده و درون آنها میوه های مختلفی همچون کیوی، آلبالو، سیب، پرتقال، زردآلو، خرمالو و آلو وجود دارد. 

این نوع بسته بندی میوه های خشک گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در مدارس، مهدکودک ها، همایش ها، کودکستان ها و حتی مهمانی ها می باشد و میوه های موجود در داخل این لیوان ها دارای اندازه یک دست بوده و به خوبی سورت شده اند. همچنین جنس لیوان کاغذی بوده که سازگاری بالا با محیط زیست دارند و باعث آلودگی آن نمی شوند.

همچنین این محصول را می ‌توان در جای خنک و خشک به مدت زیادی نگه داری کرد و قابلیت ماندگاری آن در یخچال به بیشتر از یک سال نیز می رسد.

میوه های موجود در این لیوان باید کیفیت بالایی برخوردار بوده و از میوه تازه ساخته شده باشند به طوری که عطر و رایحه هر میوه را به خوبی بتوان تشخیص داد همچنین فاقد هر گونه علایم نامطلوب از قبیل کپک یا آفات میوه باشند.

نرخ جدید میوه خشک لیوانی در کرمان

نرخ جدید میوه خشک لیوانی در کرمان فروشگاه های عرضه کننده انواع محصولات آجیلی، سوپرمارکت‌ها و کسانی که در زمینه صادرات این محصولات به کشورهای دیگر فعالیت می کنند می توانند از میوه خشک لیوانی برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنند.

برای اطلاع از نرخ  میوه خشک لیوانی در کرمان می توانید با کارشناس ما تماس برقرار کرده و ضمن اطلاع از نرخ جدید سفارش خود را اعلام نماید.

میوه خشک کرمان از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می‌ توان به سهولت برای آن در داخل و بیرون کشور بازاریابی نمود. ما به کسانی که به صورت عمده اقدام به سفارش این محصول می نمایند با قیمت ارزان تری آن را ارائه خواهیم نمود.

علیرضا بهزادی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خوشکام شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار و میوه خشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید